Pierwsza w Europie strefa chilloutu Coca-Coli. Miejsce: Galeria Mokotów
  • 0
  • 1
4.03.2005

Pierwsza w Europie strefa chilloutu Coca-Coli. Miejsce: Galeria Mokotów

W stołecznej Galerii Mokotów został otwarty pierwszy w Europie Coca-Cola Chillout Zone. Jest to miejsce stworzone z myślą o ludziach młodych, którzy nie lubią i nie chcą się nudzić. W markowej strefie można zrobić sobie przerwę podczas zakupów lub spędzić czas w oczekiwaniu na seans kinowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52048 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

przypadkowy przechodzień

17 lat temu

Ładna kupa w Galerii

Kupa dziadostwa plastikowego ustawiona w przypadkowym miejscu, nawet nie chciało mi się na to patrzyć, myślałem że to jest filia obrendowanego sponsorem Eurobanku (nawiasem przydało by się żeby serwowali jak protoplasta LukasBank przynajmniej kawę) i widząc Cillout Zone nawet nie pomyślałem, że przechodzę obok prestiżowej budki dla młodych (w centrali dobrze myślą w Warszawie barkuje budek więc nawet Galerię trzeba urobić na swojsko) wszyscy mają blisko do Galerii i wdrażają jakieś dziwne pomysły z centrali Coca-Cola Company tylko po co....

 

4 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
4.03.2005

Funkcje uruchamiane dotykiem kryształowego szkła T-TOUCH:

T-TOUCH jest doświadczeniem i przeżyciem dla wszystkich pięciu zmysłów. Dlaczego? Ponieważ jego właściwości odkrywamy poprzez dotyk kryształowego szkiełka, tak magicznego jak nasze zmysły. Dla oka - wyruszamy ponad technologię normalnych mechanizmów, proponujemy zegarek szybszy niż oko ludzkie. Dla ucha - precyzyjne ostrzeganie, alarm dzwoni zawsze w wyznaczonym czasie. Dla nosa - pokrewieństwo zmysłów, a ten czasomierz dosłownie pachnie tą atmosferą. Został wyposażony w barometr, wysokościomierz, kompas i termometr, nie zapomniano również o funkcji chronografu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
4.03.2005

Just dla Banku BPH „Pożyczka od ręki”

Ruszyła tegoroczna edycja telewizyjnej kampanii reklamowej „Pożyczka od ręki” Banku BPH. Strategia komunikacji wraz z konceptem kreatywnym została opracowana i zrealizowana przez agencję reklamową Just. Pierwsza edycja „Pożyczki od ręki” została zrealizowana w ubiegłym roku i spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Just pracuje dla Banku BPH od 2003 roku. W tym czasie przeprowadzono skuteczną kampanię rebrandingową, a Bank pod nową nazwą Bank BPH umocnił swoją pozycję na rynku.