Nowa globalna kampania reklamowa Adidas – „Hello Tomorrow”
  • 0
  • 1
4.03.2005

Nowa globalna kampania reklamowa Adidas – „Hello Tomorrow”

Rozpoczyna się nowa, światowa kampania wizerunkowa marki Adidas. Ukazywanym w niej produktem są buty adidas_1, nazywane „pierwszym inteligentnym obuwiem na świecie”. Hasło „Niemożliwe nie istnieje” po raz kolejny znajduje potwierdzenie w spocie reżyserowanym przez Spike’a Jonze’a.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.03.2005

Funkcje uruchamiane dotykiem kryształowego szkła T-TOUCH:

T-TOUCH jest doświadczeniem i przeżyciem dla wszystkich pięciu zmysłów. Dlaczego? Ponieważ jego właściwości odkrywamy poprzez dotyk kryształowego szkiełka, tak magicznego jak nasze zmysły. Dla oka - wyruszamy ponad technologię normalnych mechanizmów, proponujemy zegarek szybszy niż oko ludzkie. Dla ucha - precyzyjne ostrzeganie, alarm dzwoni zawsze w wyznaczonym czasie. Dla nosa - pokrewieństwo zmysłów, a ten czasomierz dosłownie pachnie tą atmosferą. Został wyposażony w barometr, wysokościomierz, kompas i termometr, nie zapomniano również o funkcji chronografu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.03.2005

Just dla Banku BPH „Pożyczka od ręki”

Ruszyła tegoroczna edycja telewizyjnej kampanii reklamowej „Pożyczka od ręki” Banku BPH. Strategia komunikacji wraz z konceptem kreatywnym została opracowana i zrealizowana przez agencję reklamową Just. Pierwsza edycja „Pożyczki od ręki” została zrealizowana w ubiegłym roku i spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Just pracuje dla Banku BPH od 2003 roku. W tym czasie przeprowadzono skuteczną kampanię rebrandingową, a Bank pod nową nazwą Bank BPH umocnił swoją pozycję na rynku.