Funkcje uruchamiane dotykiem kryształowego szkła T-TOUCH: - Marketing przy Kawie
Funkcje uruchamiane dotykiem kryształowego szkła T-TOUCH:
  • 0
  • 1
4.03.2005

Funkcje uruchamiane dotykiem kryształowego szkła T-TOUCH:

T-TOUCH jest doświadczeniem i przeżyciem dla wszystkich pięciu zmysłów. Dlaczego? Ponieważ jego właściwości odkrywamy poprzez dotyk kryształowego szkiełka, tak magicznego jak nasze zmysły. Dla oka – wyruszamy ponad technologię normalnych mechanizmów, proponujemy zegarek szybszy niż oko ludzkie. Dla ucha – precyzyjne ostrzeganie, alarm dzwoni zawsze w wyznaczonym czasie. Dla nosa – pokrewieństwo zmysłów, a ten czasomierz dosłownie pachnie tą atmosferą. Został wyposażony w barometr, wysokościomierz, kompas i termometr, nie zapomniano również o funkcji chronografu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.03.2005

Po półrocznej przerwie ZFPR wznowił „Śniadania prasowe"

Śniadania prasowe” to jeden z projektów edukacyjnych Związku Firm Public Relations, którego celem jest przybliżenie konsultantom i pracownikom PR specyfiki pracy różnych mediów oraz poprawa jakości kontaktów między środowiskiem dziennikarskim i PR. Formuła spotkania przewiduje niezobowiązującą rozmowę ze znaną osobą świata mediów. Na spotkania zapraszani są gości reprezentujących różne specjalności zawodowe z branży medialnej i nie tylko (redaktorzy naczelni, wydawcy, etc.). Przy porannej kawie i rogalikach eksperci chętnie dzielą się swoimi spostrzeżeniami i zdradzają wiele niedostępnych dla zwykłych śmiertelników tajników swoich zawodów . Idea Śniadań zaczerpnięta jest z prac brytyjskiego Public Relations Consultants Association (PRCA), które organizuje takie spotkania z wielkim sukcesem od kilku lat.