Płyta w logotypie GM Records
  • 0
  • 1
4.03.2005

Płyta w logotypie GM Records

Od początku marca zaczęło obowiązywać nowe logo GM Records, lidera w dziedzinie tłoczenia wszelkiego rodzaju dysków optycznych. Zmiana podstawowego znaku identyfikacji wizualnej jest jednym z działań zapisanych we wdrażanej, od zeszłego roku strategii rozwoju firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.03.2005

Po półrocznej przerwie ZFPR wznowił „Śniadania prasowe"

Śniadania prasowe” to jeden z projektów edukacyjnych Związku Firm Public Relations, którego celem jest przybliżenie konsultantom i pracownikom PR specyfiki pracy różnych mediów oraz poprawa jakości kontaktów między środowiskiem dziennikarskim i PR. Formuła spotkania przewiduje niezobowiązującą rozmowę ze znaną osobą świata mediów. Na spotkania zapraszani są gości reprezentujących różne specjalności zawodowe z branży medialnej i nie tylko (redaktorzy naczelni, wydawcy, etc.). Przy porannej kawie i rogalikach eksperci chętnie dzielą się swoimi spostrzeżeniami i zdradzają wiele niedostępnych dla zwykłych śmiertelników tajników swoich zawodów . Idea Śniadań zaczerpnięta jest z prac brytyjskiego Public Relations Consultants Association (PRCA), które organizuje takie spotkania z wielkim sukcesem od kilku lat.