- 0
- 7
I Edycja Konkursu „Marketingowy Wizjoner Roku 2005” zakończona
2 marca 2005 r. o godz. 19.00 w Hotelu InterContinental odbyła się uroczysta gala połączona z wręczeniem nagród laureatom konkursu „Marketingowy Wizjoner Roku 2005”. Została ona poprzedzona konferencją, podczas której finaliści konkursu przedstawili swoje koncepcje dotyczące rozwoju marketingu. Dominowały dwa kierunki poszukiwań nowych rozwiązań: po pierwsze, widać wzrastającą rolę psychologii w opracowywaniu metod komunikacji z klientami, po drugie, istotne jest nowatorstwo w podejściu do środków komunikacji. Wspólny wszystkim finalistom jest natomiast pogląd o przewodniej roli klienta w opracowywaniu strategii marketingowej.
Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55494 informacji, newslettera
Doceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. |