I Edycja Konkursu „Marketingowy Wizjoner Roku 2005” zakończona
  • 0
  • 7
4.03.2005

I Edycja Konkursu „Marketingowy Wizjoner Roku 2005” zakończona

2 marca 2005 r. o godz. 19.00 w Hotelu InterContinental odbyła się uroczysta gala połączona z wręczeniem nagród laureatom konkursu „Marketingowy Wizjoner Roku 2005”. Została ona poprzedzona konferencją, podczas której finaliści konkursu przedstawili swoje koncepcje dotyczące rozwoju marketingu. Dominowały dwa kierunki poszukiwań nowych rozwiązań: po pierwsze, widać wzrastającą rolę psychologii w opracowywaniu metod komunikacji z klientami, po drugie, istotne jest nowatorstwo w podejściu do środków komunikacji. Wspólny wszystkim finalistom jest natomiast pogląd o przewodniej roli klienta w opracowywaniu strategii marketingowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.03.2005

Po półrocznej przerwie ZFPR wznowił „Śniadania prasowe"

Śniadania prasowe” to jeden z projektów edukacyjnych Związku Firm Public Relations, którego celem jest przybliżenie konsultantom i pracownikom PR specyfiki pracy różnych mediów oraz poprawa jakości kontaktów między środowiskiem dziennikarskim i PR. Formuła spotkania przewiduje niezobowiązującą rozmowę ze znaną osobą świata mediów. Na spotkania zapraszani są gości reprezentujących różne specjalności zawodowe z branży medialnej i nie tylko (redaktorzy naczelni, wydawcy, etc.). Przy porannej kawie i rogalikach eksperci chętnie dzielą się swoimi spostrzeżeniami i zdradzają wiele niedostępnych dla zwykłych śmiertelników tajników swoich zawodów . Idea Śniadań zaczerpnięta jest z prac brytyjskiego Public Relations Consultants Association (PRCA), które organizuje takie spotkania z wielkim sukcesem od kilku lat.