KER rozpatrzyła skargi na reklamę serów Hochland i napoju Devil Energy Drink
  • 1
  • 1
5.02.2018 Aktualizacja:

KER rozpatrzyła skargi na reklamę serów Hochland i napoju Devil Energy Drink

Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi, jakie wpłynęły na reklamę serów topionych marki Hochland oraz reklamę napoju Devil Energy Drink. Uznała, że w pierwszej z nich należy wprowadzić zmiany, aby usunąć naruszenie norm Kodeksu etyki reklamy. W drugiej dopatrzono się utrwalania negatywnych stereotypów poprzez przedmiotowe traktowanie kobiet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50512 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

5 lutego 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
5.02.2018

Igrzyska olimpijskie to według Polaków najważniejsza impreza sportowa na świecie – pokazuje badanie Deloitte

Za kilka dni 62 polskich sportowców rozpocznie zmagania podczas XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w koreańskim PyeongChang. Ich występy przed telewizorami śledzić będą miliony Polaków. Jak wynika z badania Deloitte przeprowadzonego na zlecenie PKOl, dla ponad połowy z nas igrzyska olimpijskie są ważnym wydarzeniem. Występy reprezentacji jednoznacznie wywołują u nas poczucie dumy narodowej.

2 lutego 2018