Lody Ekipa – bitwy w Lidlu i Biedronce. Koral branduje ciężarówki i apeluje o utrzymanie sugerowanych cen
  • 1
  • 8
27.04.2021

Lody Ekipa – bitwy w Lidlu i Biedronce. Koral branduje ciężarówki i apeluje o utrzymanie sugerowanych cen

W kolejnej fazie współpracy Ekipy Friza z firmą Koral wprowadzono lody w rozmiarze XL. Lody pojawiły się w Biedronce i Lidlu, a media społecznościowe obiegły relacje z walk o produkty. Dyrektor generalny firmy wydał też oświadczenie w sprawie cen lodów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.04.2021

Europejczycy preferują darmowy Internet w zamian za reklamy. Raport IAB Europe

75% ankietowanych Europejczyków preferuje obecny model korzystania z Internetu, który zapewnia darmowy dostęp do treści i usług dzięki możliwości targetowania reklam. Tak wynika z najnowszego raportu IAB Europe: „What Would an Internet Without Targeted Ads Look Like?”. Przychylnością badanych nie cieszy się rozwiązanie, które zakłada komercyjne korzystanie z Internetu w zamian za przestrzeń wolną od reklam.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.04.2021

Badania ujawniają oszustwa reklamowe ukierunkowane na platformy streamingowe

Ad frauds nie dotyczą już jedynie standardowej reklamy internetowej. Według firmy Human Security zajmującej się cyberbezpieczeństwem oszuści zainfekowali prawie milion urządzeń mobilnych oprogramowaniem naśladującym aplikacje do transmisji strumieniowej. Pobrali pieniądze od niczego niepodejrzewających reklamodawców, ujawniając luki w tym szybko rozwijającym się zakątku rynku reklamy cyfrowej – donosi „The Wall Street Journal”.