Zara zmienia logo wbrew trendom w designie - Marketing przy Kawie
Zara zmienia logo wbrew trendom w designie
  • 3
  • 3
29.01.2019

Zara zmienia logo wbrew trendom w designie

Zara zmieniła logo. Poszła jednak w przeciwnym kierunku niż wiele innych marek z branży mody. Zamiast na minimalizm postawiła na znak bardziej dekoracyjny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55507 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Andersen

6 lat temu

Nie wiem gdzie ludzie widzą ZABA.

Marka nie poddaje się prymitywnym trendom na upraszczanie.
I dobrze, że jest ktoś, kto się nie poddaje.

Rozwiń komentarze

29 stycznia 2019