0 1 0 0 0 9.05.2024Polacy planują wydatki na przeżycia i doświadczenia – badanie MastercardW najnowszym badaniu Mastercard sprawdził, jakie podejście do wydatków na doświadczenia i pasje mają Polacy na tle mieszkańców innych krajów europejskich. Wyniki pokazały, że najchętniej wydajemy na cele związane z podróżami, muzyką, a także jedzeniem.
1 3 0 0 0 9.05.2024Big Mac McDonald’s z kampanią i limitowaną ofertąMcDonald’s wprowadza Big Maca w dwóch nowych wariantach: Big Mac Bacon i Big Mac BLT. Towarzyszy temu kampania.
0 2 0 0 0 9.05.2024Najsilniejsze marki sieci handlowych w Polsce – ranking InquiryAgencja badawcza Inquiry sprawdziła, które marki detaliczne są najbardziej popularne wśród konsumentów w Polsce. Ranking Top 10 Retail Brands oparty jest na danych YouGov BrandIndex.
0 2 0 0 0 9.05.2024Prawie 2/3 budżetu na zakupy Polacy zostawiają w centrach handlowychW większości kategorii produktowych ponad 60% budżetu na zakupy Polacy wydają w centrach handlowych. Tak wynika z raportu „Skala zachowań omnichannel w obiektach handlowych”, zrealizowanego przez agencję badawczą GfK pod patronatem Polskiej Rady Centrów Handlowych.
0 3 0 0 0 8.05.2024„To nowy okres” – Always z Natalią Kaczmarek walczą z tabu miesiączki w sporcieAlways podejmuje współpracę z mistrzynią olimpijską Natalią Kaczmarek. Celem jest przełamanie tabu, jakim jest miesiączka w sporcie. Badania przeprowadzone przez markę wykazały, że 61% profesjonalnych zawodniczek sportowych w Europie doświadcza lęku przed miesiączką.
2 1 0 0 0 8.05.2024„Orange Flex wystarczy” – nowa kampaniaOrange Polska rozpoczął kampanię oferty subskrypcyjnej Orange Flex. Wpisuje się ona w globalny format komunikacyjny „Orange tu jest”, który w Polsce miał premierę z początkiem kwietnia.
0 1 0 0 0 8.05.2024Maleje liczba ofert pracy dla copywriterów, specjalistów od SEO i contentu – badanie Rocketjobs.plW I kwartale 2024 r. liczba ofert pracy dla osób zawodowo zajmujących się pracą z tekstem spadła o ponad 1/3 względem ubiegłego roku. Tak wynika z danych portalu pracy Rocketjobs.pl.
0 2 0 0 0 8.05.2024Tchibo Exclusive z kampanią o drobnych pomyłkachMarka Tchibo wystartowała z kampanią „Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli”. Kontynuuje w niej nagrodzoną w ubiegłorocznym konkursie Effie Awards koncepcję drobnych pomyłek.
0 1 0 0 0 8.05.2024Rexona oficjalnym Partnerem Polskiej SiatkówkiMarka Rexona (Unilever) została partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej. W ramach umowy na 2024 r. marka uzyskała prawo posługiwania się tytułem „Partnera Polskiej Siatkówki”.
0 1 0 0 0 8.05.2024Coraz wyższe koszty przetargów – badanie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SARKoszty, które ponoszą agencje, przystępując do przetargów, wynoszą od 0,6 mln nawet do 2,7 mln zł rocznie – wynika z badania przeprowadzonego przez WTW Consulting na zlecenie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Walka o nowych klientów jest coraz bardziej kosztowna.