0 1 0 0 0 14.02.2007Światowy Zespół Szybkiego Reagowania ds. kryzysów i problemówWorldcom Public Relations Group, największa sieć niezależnych agencji public relations, utworzyła Światowy Zespół Szybkiego Reagowania, którego zadaniem jest pomoc klientom w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych. Zespół składa się ze starszych doradców public relations z całego świata. W Europie eksperci działają w Londynie, Moskwie, Warszawie, Düsseldorfie oraz Istambule.
0 1 0 0 0 14.02.2007Prognozy marketingoweR. Buchanan, Top 10 Online Marketing Predictions for 2007, "MarketingProfs", 13.02.2007Profesjonaliści i profesorowie przedstawiają dziesięć najważniejszych prognoz związanych z marketingiem internetowym w obecnym roku.
0 1 0 0 0 14.02.2007Walentynkowe szaleństwoRaport „INTERNET – Tydzień reklamowy 2007/5” przygotowany przez firmę OBSERVER.
0 1 0 0 0 14.02.2007„Gazeta Wyborcza” w finale prestiżowego konkursu INMANiestandardowa oferta reklamy „Gazety Wyborczej”, m.in. memo-stick i skrzydełka, znalazła się w finale prestiżowego międzynarodowego konkursu INMA Newspaper Marketing Awards 2007, w kategorii Printed materials: advertising.
0 1 0 0 0 14.02.2007Debiut Milandii w telewizji z Soul and Mind"Milandia! Tak smakuje mleko” pod takim tytułem od początku tygodnia emitowany jest 30 sekundowy spot marki Milandia należącej do portfolio Spółdzielni Mleczarskiej Ostrołęka. Reklama pokazywana będzie w najważniejszych stacjach telewizyjnych w Polsce. Celem kampanii jest dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców, a w konsekwencji zainteresowanie marką Milandia. Za kreację i przygotowanie reklamy odpowiada Agencja Reklamowa Soul and Mind.
0 1 0 0 0 14.02.2007Genesys: platforma głosowa ze wspomaganiem dla video contact centerGenesys Telecommunications Laboratories, Inc., firma należąca do Alcatel-Lucent (Euronext Paris i NYSE: ALU), zaprezentowała dziś pierwszą samoobsługową platformę z wbudowanym wspomaganiem dla wideo-obsługi klienta oraz kluczowymi standardami dla ulepszenia usług sieciowych, co umożliwi stworzenie szerokiego zakresu nowych aplikacji, od poczty głosowej umożliwiającej rozmowę, po oparte na IP usługi wykorzystujące SIP (Session Initiation Protocol).
0 1 0 0 0 13.02.2007V&P realizuje loterie promocyjną dla Hochland Polska.V&P dla marki Almette przygotowała mechanizm akcji promocyjnej, która wystartowała na początku grudnia i potrwa do marca bieżącego roku.Do zadań agencji należało przygotowanie mechanizmu akcji, tak aby realizował dwa najważniejsze cele: zwiększenie zainteresowania produktem i zwiększenie sprzedaży.
0 1 0 0 0 13.02.2007BBC World oraz agencja badawcza Synovate ogłosiły podjęcie współpracy.Międzynarodowa agencja badań rynku Synovate ogłosiła wczoraj w Londynie szczegóły swojego nowego partnerstwa z 24 -godzinnym kanałem informacyjnym BBC Word. W roku 2007 Synovate przeprowadzi sześć badań, w 21 krajach, na tematy powiązane z aktualnymi, światowymi zagadnieniami oraz programem BBC Word.
0 1 0 0 0 13.02.2007Jubileuszowa edycja Volvo S60Z okazji 80. urodzin Volvo Car Corporation Volvo Auto Polska przygotowało dla swoich klientów specjalną, urodzinową wersję modelu S60 – ulubionego Volvo Polaków. Najchętniej kupowana w 2006 r. limuzyna dostępna będzie dodatkowo w dwóch wersjach – Edycji Urodzinowej oraz Edycji Urodzinowej z pakietem Sport. Dużym atutem oferty są atrakcyjne ceny, pozwalające klientom na znaczne oszczędności.
0 1 0 0 0 13.02.2007„Jest się z czego cieszyć!” – nowa kampania Dominet BankuDominet Bank rozpoczął kampanię reklamową lokaty terminowej Dominanta Forte, która obecnie dostępna jest w promocyjnym oprocentowaniu kształtującym się na poziomie 4,5%. Kampania obejmuje działania z zakresu ATL i BTL, a jej znakiem rozpoznawczym jest symbol oszczędzania – świnka skarbonka. Kreację przygotowała agencja ASC, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaOn. Na klientów, którzy skorzystają z oferty do końca marca b.r. w placówkach Dominet Banku, czekają dodatkowe atrakcje.