Światowy Zespół Szybkiego Reagowania ds. kryzysów i problemów - Marketing przy Kawie
Światowy Zespół Szybkiego Reagowania ds. kryzysów i problemów
  • 0
  • 1
14.02.2007

Światowy Zespół Szybkiego Reagowania ds. kryzysów i problemów

Worldcom Public Relations Group, największa sieć niezależnych agencji public relations, utworzyła Światowy Zespół Szybkiego Reagowania, którego zadaniem jest pomoc klientom w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych. Zespół składa się ze starszych doradców public relations z całego świata. W Europie eksperci działają w Londynie, Moskwie, Warszawie, Düsseldorfie oraz Istambule.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
14.02.2007

Debiut Milandii w telewizji z Soul and Mind

"Milandia! Tak smakuje mleko” pod takim tytułem od początku tygodnia emitowany jest 30 sekundowy spot marki Milandia należącej do portfolio Spółdzielni Mleczarskiej Ostrołęka. Reklama pokazywana będzie w najważniejszych stacjach telewizyjnych w Polsce. Celem kampanii jest dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców, a w konsekwencji zainteresowanie marką Milandia. Za kreację i przygotowanie reklamy odpowiada Agencja Reklamowa Soul and Mind.