0 1 0 0 0 6.02.2007Zwolniono cię. Co teraz?H. Clark, You're Fired. Now What?, "Forbes", 5.02.2007Wywiad z profesorem Jeffreyem Sonnenfeldem (Uniwersytet Yale) na temat możliwości i sposobów powrotu do branży po spektakularnym zwolnieniu.
0 1 0 0 0 6.02.2007Coaching nową usługą AgapeAgencja doradcza i wydawnicza Agape wprowadza nową usługę - coaching. Usługa dotyczy pisania oraz redagowania tekstów i polega na współpracy coacha z grupą osób, które mają na celu zdobycie lub pogłębienie umiejętności pisania i redagowania tekstów oraz wiedzy dotyczącej dziennikarstwa.
0 1 0 0 0 6.02.2007III edycja Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays ruszyłaDzisiaj, tj. 6.02.2007, w Warszawskim Centrum Expo XXI rozpoczęła się III edycja Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays. W tym niezwykłym przedsięwzięciu bierze udział ponad 320 wystawców z kraju i zagranicy, co daje ponad 20 % wzrost w stosunku do ubiegłej edycji.
0 1 0 0 0 5.02.2007MagnifiCo dla RempexAgencja magnifiCo nawiązała współpracę z firmą Rempex, właścicielem największego polskiego domu aukcyjnego.
0 1 0 0 0 5.02.2007Nowa kampania Ery blueconnectRozpoczęła się kampania nowej propozycji Ery - laptop z kartą blueconnect za 1 zł.
0 1 0 0 0 5.02.2007BIODERMA Poland powierzyła obsługę PR SigmieFirma Laboratoire Dermatologique BIODERMA Poland powierzyła agencji Sigma International (Poland) Ltd obsługę PR w Polsce.
0 1 0 0 0 5.02.2007Miliard odsłon w ARBOmedia PolskaWedług najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius sieć reklamowa ARBOmedia Polska w listopadzie odnotowała miliard odsłon.
0 1 0 0 0 5.02.2007Nagrody „Wdechy 2006” rozdane„Gazeta Co Jest Grane” – piątkowy dodatek do „Gazety Wyborczej” w nakładzie stołecznym – ogłosił zwycięzców do nagrody „Wdechy 2006” w kategoriach: Człowiek Roku, Miejsce Roku i Wydarzenie Roku.
0 1 0 0 0 5.02.2007Wizerunek firmy VOX – budowanie od podstawRozpoczynając ponad rok temu współpracę z firmą VOX, Agencja Reklamowa GPD Advertising jako priorytet ustaliła stworzenie spójnego, konsekwentnego zbioru zasad, które stanowić będą filar dla długofalowego budowania wizerunku marki. Efektem prac jest zakończenie tworzenia CI dla firmy VOX, a wraz z nim ustanowienie nowej strategii komunikacji marki.
0 1 0 0 0 5.02.2007Raport Starlinka – Rynek reklamowy 2006Wartość rynku reklamowego w 2006 r. przekroczyła 5,5 mld zł wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. Najszybciej rosły wydatki w sektorze finanse i usługi marketingowe.