„Gazeta Wyborcza” w finale prestiżowego konkursu INMA
  • 0
  • 1
14.02.2007

„Gazeta Wyborcza” w finale prestiżowego konkursu INMA

Niestandardowa oferta reklamy „Gazety Wyborczej”, m.in. memo-stick i skrzydełka, znalazła się w finale prestiżowego międzynarodowego konkursu INMA Newspaper Marketing Awards 2007, w kategorii Printed materials: advertising.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.02.2007

Debiut Milandii w telewizji z Soul and Mind

"Milandia! Tak smakuje mleko” pod takim tytułem od początku tygodnia emitowany jest 30 sekundowy spot marki Milandia należącej do portfolio Spółdzielni Mleczarskiej Ostrołęka. Reklama pokazywana będzie w najważniejszych stacjach telewizyjnych w Polsce. Celem kampanii jest dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców, a w konsekwencji zainteresowanie marką Milandia. Za kreację i przygotowanie reklamy odpowiada Agencja Reklamowa Soul and Mind.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.02.2007

Genesys: platforma głosowa ze wspomaganiem dla video contact center

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., firma należąca do Alcatel-Lucent (Euronext Paris i NYSE: ALU), zaprezentowała dziś pierwszą samoobsługową platformę z wbudowanym wspomaganiem dla wideo-obsługi klienta oraz kluczowymi standardami dla ulepszenia usług sieciowych, co umożliwi stworzenie szerokiego zakresu nowych aplikacji, od poczty głosowej umożliwiającej rozmowę, po oparte na IP usługi wykorzystujące SIP (Session Initiation Protocol).

13 lutego 2007