Jubileuszowa edycja Volvo S60
  • 0
  • 1
13.02.2007

Jubileuszowa edycja Volvo S60

Z okazji 80. urodzin Volvo Car Corporation Volvo Auto Polska przygotowało dla swoich klientów specjalną, urodzinową wersję modelu S60 – ulubionego Volvo Polaków. Najchętniej kupowana w 2006 r. limuzyna dostępna będzie dodatkowo w dwóch wersjach – Edycji Urodzinowej oraz Edycji Urodzinowej z pakietem Sport. Dużym atutem oferty są atrakcyjne ceny, pozwalające klientom na znaczne oszczędności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.02.2007

„Jest się z czego cieszyć!” – nowa kampania Dominet Banku

Dominet Bank rozpoczął kampanię reklamową lokaty terminowej Dominanta Forte, która obecnie dostępna jest w promocyjnym oprocentowaniu kształtującym się na poziomie 4,5%. Kampania obejmuje działania z zakresu ATL i BTL, a jej znakiem rozpoznawczym jest symbol oszczędzania – świnka skarbonka. Kreację przygotowała agencja ASC, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaOn. Na klientów, którzy skorzystają z oferty do końca marca b.r. w placówkach Dominet Banku, czekają dodatkowe atrakcje.