0 1 0 0 0 21.03.2007Interia.pl uruchomiła platformę www.interia.tvSerwis multimedialny pełni rolę agregatora treści multimedialnych dostępnych w portalu Interia.pl. Użytkownicy oglądać mogą materiały własne dziennikarzy portalu, agencji informacyjnej Reuters, AFP, telewizji TV Biznes, Polsatu, Canal+ oraz materiały produkowane na zlecenie o tematyce motoryzacyjnej, kulturalnej i rozrywkowej. Interia.Tv jest telewizją typu "on-demand", umożliwiającą użytkownikowi wybór interesujących go materiałów w dowolnym czasie i kolejności.
0 1 0 0 0 21.03.2007Komputery z Agory dla organizacji społecznychPonad tysiąc zestawów sprzętu komputerowego przekazała Agora w 2006 roku organizacjom i placówkom społecznym. Projekt przekazywania komputerów, prowadzony od dwóch lat przy współpracy ze Stowarzyszeniem Bank Drugiej Ręki, jest kolejnym przykładem społecznych działań Agory.
0 1 0 0 0 21.03.2007ZED Digital z Onet.pl prowadzi niestandardową kampanię Toyoty AurisZED Digital, departament mediów interaktywnych grupy domów mediowych ZenithOptimedia, wspólnie z portalem Onet.pl rozpoczął niestandardową akcję reklamową dla Toyoty Auris. Działania prowadzone są w ramach kampanii launchowej modelu Auris.
0 1 0 0 0 21.03.2007Saab promuje nowe modele5 marca br. rozpoczęła się kampania reklamowa Saaba promująca modele Saab 9-3 z jubileuszowej serii Anniversary Edition. Aby uczcić okrągłe 60 lat obecności w świecie motoryzacji, Saab przygotował specjalne wersje swoich samochodów.
0 1 0 0 0 21.03.2007Narodowy Pomiar Cholesterolu – akcja promocyjna marki Flora pro.activW hipermarketach w całym kraju powstaną punkty, w których każdy konsument margaryny Flora pro.activ będzie mógł skorzystać z bezpłatnego badania poziomu cholesterolu we krwi. Każdy, kto w czasie akcji zakupi jedno duże (400g) lub dwa małe (250g) opakowania margaryny Flora pro.activ, będzie mógł skorzystać z bezpłatnego badania poziomu cholesterolu.
0 1 0 0 0 21.03.2007Brand Support autorem kampanii 1% podatku dla Fundacji ABCXXI Cała Polska Czyta DzieciomAgencja Brand Support w ramach działań społecznych zaprojektowała kampanię 1% podatku dla Fundacji ABCXXI - Cała Polska czyta dzieciom. Jest to kampania idei, pewnej koncepcji dotyczącej zmiany zachowań osób dorosłych, którym leży na sercu dobro ich dzieci.
0 1 0 0 0 21.03.2007Pentacomp zamierza wzmocnić własny wizerunek w mediachPoprzez działania public relations firma będzie popularyzować na rynku własne rozwiązania i produkty informatyczne, głównie poprzez dzielenie się wiedzą ekspercką i prezentowanie case studies. Do realizacji planowanych działań firma wybrała agencję Optimum PR.
0 1 0 0 0 21.03.2007Ruszyła akcja specjalna batonów energetycznych Corny17 marca b.r. rozpoczęła się akcja specjalna Hero Polska - producenta batonów musli Corny. W stacji TVN, w każdą sobotę i niedziele, pojawi się sponsoring programu fitness, odwołanie do strony internetowej Corny oraz produkt placement. Akcja specjalna będzie również obecna w TVN Meteo, oraz w TVN Style. Oprócz tego, pojawi się produkt placement na podstronie internetowej TVN Style.
0 1 0 0 0 20.03.2007Konkurs Media Trendy 2007 rozstrzygniętyJury konkursu Media Trendy 2007 przyznało 14 nagród głównych i wyróżniło 21 prac. Wręczono również trzy nagrody specjalne i dwie nagrody Grand Prix. Wyniki konkursu Media Trendy 2007 zostały ogłoszone podczas uroczystej Gali, która odbyła się w dniu 19 marca w Teatrze Dramatycznym w Warszawie.
0 1 0 0 1 20.03.2007Coneco – nowa marka dla dzieciRozpoczęła się akcja promująca nową markę artykułów dla dzieci Coneco – wózków, łóżeczek i fotelików samochodowych. Akcja promocyjna oparta została na internetowym konkursie pod hasłem „Coneco rozdaje gwiazdki z nieba”. Zabawa rozpoczęła się 19 marca i potrwa przez najbliższe cztery tygodnie. Nagrodą główną w konkursie jest voucher o wartości 3 tysięcy złotych, który pozwoli zwycięzcy wybrać się na wakacje ze swoją rodziną w dowolnie wybrane miejsce w Europie.