V&P realizuje loterie promocyjną dla Hochland Polska.
  • 0
  • 1
13.02.2007

V&P realizuje loterie promocyjną dla Hochland Polska.

V&P dla marki Almette przygotowała mechanizm akcji promocyjnej, która wystartowała na początku grudnia i potrwa do marca bieżącego roku.Do zadań agencji należało przygotowanie mechanizmu akcji, tak aby realizował dwa najważniejsze cele: zwiększenie zainteresowania produktem i zwiększenie sprzedaży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.02.2007

„Jest się z czego cieszyć!” – nowa kampania Dominet Banku

Dominet Bank rozpoczął kampanię reklamową lokaty terminowej Dominanta Forte, która obecnie dostępna jest w promocyjnym oprocentowaniu kształtującym się na poziomie 4,5%. Kampania obejmuje działania z zakresu ATL i BTL, a jej znakiem rozpoznawczym jest symbol oszczędzania – świnka skarbonka. Kreację przygotowała agencja ASC, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaOn. Na klientów, którzy skorzystają z oferty do końca marca b.r. w placówkach Dominet Banku, czekają dodatkowe atrakcje.