BBC World oraz agencja badawcza Synovate ogłosiły podjęcie współpracy.
  • 0
  • 1
13.02.2007

BBC World oraz agencja badawcza Synovate ogłosiły podjęcie współpracy.

Międzynarodowa agencja badań rynku Synovate ogłosiła wczoraj w Londynie szczegóły swojego nowego partnerstwa z 24 -godzinnym kanałem informacyjnym BBC Word. W roku 2007 Synovate przeprowadzi sześć badań, w 21 krajach, na tematy powiązane z aktualnymi, światowymi zagadnieniami oraz programem BBC Word.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.02.2007

„Jest się z czego cieszyć!” – nowa kampania Dominet Banku

Dominet Bank rozpoczął kampanię reklamową lokaty terminowej Dominanta Forte, która obecnie dostępna jest w promocyjnym oprocentowaniu kształtującym się na poziomie 4,5%. Kampania obejmuje działania z zakresu ATL i BTL, a jej znakiem rozpoznawczym jest symbol oszczędzania – świnka skarbonka. Kreację przygotowała agencja ASC, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaOn. Na klientów, którzy skorzystają z oferty do końca marca b.r. w placówkach Dominet Banku, czekają dodatkowe atrakcje.