0 1 14.02.2007Walentynkowe szaleństwomarketing internetowyRaport „INTERNET – Tydzień reklamowy 2007/5” przygotowany przez firmę OBSERVER.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55867 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 14.02.2007„Gazeta Wyborcza” w finale prestiżowego konkursu INMANiestandardowa oferta reklamy „Gazety Wyborczej”, m.in. memo-stick i skrzydełka, znalazła się w finale prestiżowego międzynarodowego konkursu INMA Newspaper Marketing Awards 2007, w kategorii Printed materials: advertising.
0 1 0 14.02.2007Debiut Milandii w telewizji z Soul and Mind"Milandia! Tak smakuje mleko” pod takim tytułem od początku tygodnia emitowany jest 30 sekundowy spot marki Milandia należącej do portfolio Spółdzielni Mleczarskiej Ostrołęka. Reklama pokazywana będzie w najważniejszych stacjach telewizyjnych w Polsce. Celem kampanii jest dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców, a w konsekwencji zainteresowanie marką Milandia. Za kreację i przygotowanie reklamy odpowiada Agencja Reklamowa Soul and Mind.
0 1 0 14.02.2007Genesys: platforma głosowa ze wspomaganiem dla video contact centerGenesys Telecommunications Laboratories, Inc., firma należąca do Alcatel-Lucent (Euronext Paris i NYSE: ALU), zaprezentowała dziś pierwszą samoobsługową platformę z wbudowanym wspomaganiem dla wideo-obsługi klienta oraz kluczowymi standardami dla ulepszenia usług sieciowych, co umożliwi stworzenie szerokiego zakresu nowych aplikacji, od poczty głosowej umożliwiającej rozmowę, po oparte na IP usługi wykorzystujące SIP (Session Initiation Protocol).
0 1 0 13.02.2007V&P realizuje loterie promocyjną dla Hochland Polska.V&P dla marki Almette przygotowała mechanizm akcji promocyjnej, która wystartowała na początku grudnia i potrwa do marca bieżącego roku.Do zadań agencji należało przygotowanie mechanizmu akcji, tak aby realizował dwa najważniejsze cele: zwiększenie zainteresowania produktem i zwiększenie sprzedaży.