Espresso

27 sierpnia 2012

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
27.08.2012

Ranking cytowań i informacji – lipiec 2012

W lipcu liderem zestawienia Newton Media w grupie dzienników ogólnopolskich została „Gazeta Wyborcza” (259 cytowań). Zdecydowanie najczęściej odwoływano się do artykułów dotyczących tzw. afery taśmowej, zwłaszcza zaś tych zamieszczonych w dzienniku 16 i 23 lipca (Krystyna Naszkowska, Aleksandra Szyłło: „W ukrytej kamerze o PSL: dziwne biznesy, ciepłe posady”; Marcin Kowalski, Aleksandra Szyłło: „Jak i z kim kręci telewizja Serafina”).

26 sierpnia 2012

24 sierpnia 2012

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 1
24.08.2012

Jak efekt ROPO wpływa na poziom sprzedaży w branży farmaceutycznej? (infografika)

Agencja 6ix WoMM & Social Media przygotowała infografikę przedstawiającą wpływ efektu ROPO na decyzje zakupowe klientów w branży farmaceutycznej. Według badań przeprowadzonych przez The Nielsen Company opinie osób, które znamy oraz opinie konsumentów publikowane w Sieci cieszą się najwyższym zaufaniem – odpowiednio 90% i 70%. Pacjenci coraz częściej poszukują opinii na temat leków na serwisach oraz forach internetowych i na tej podstawie podejmują decyzje zakupowe.

23 sierpnia 2012

  • 1
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2012

Tomasz Palec i jego Kraków (wideo)

Kampania internetowa „Tomasz Palec wybrał Kraków” prowadzona była w dniach 20 czerwca – 20 lipca. Za cel miała promocję Krakowa jako miasta do studiowania, pracowania i późniejszego życia. Rozbudowane działania w mediach społecznościowych połączone zostały z marketingiem szeptanym, reklamami bannerowymi na wybranych serwisach, jak również artykułami opisującymi Kraków i jego zalety. Akcji towarzyszył także konkurs fotograficzny.

Poprzednie Następne