0 1 0 0 0 27.08.2012Tymon Tymański chuliganem27 sierpnia rusza „Operacja chuligan”, czyli pierwsza w Polsce zintegrowana kampania społeczna. Głównym bohaterem akcji jest muzyk, artysta i głos Radia Roxy – Tymon Tymański, który wciela się w rolę tytułowego chuligana.
0 6 0 0 0 27.08.2012Ranking cytowań i informacji – lipiec 2012W lipcu liderem zestawienia Newton Media w grupie dzienników ogólnopolskich została „Gazeta Wyborcza” (259 cytowań). Zdecydowanie najczęściej odwoływano się do artykułów dotyczących tzw. afery taśmowej, zwłaszcza zaś tych zamieszczonych w dzienniku 16 i 23 lipca (Krystyna Naszkowska, Aleksandra Szyłło: „W ukrytej kamerze o PSL: dziwne biznesy, ciepłe posady”; Marcin Kowalski, Aleksandra Szyłło: „Jak i z kim kręci telewizja Serafina”).
0 1 0 0 0 26.08.2012IV Kongres Online Marketing 2012 Masterclass „Jak skutecznie zawalczyć o dobrego klienta w Internecie?”25 października w warszawskim Multikinie Ursynów odbędzie się czwarty dobrze już znany marketerom Kongres Online Marketing. Tematem przewodnim konferencji jest „Jak skutecznie zawalczyć o dobrego klienta w internecie”, a dla czytelników newslettera Marketing przy Kawie (patrona medialnego) organizator przygotował dodatkowy rabat.
1 1 0 0 0 24.08.2012Polska odsłona globalnej kampanii Adidasa „All originals represent” (wideo)1 września marka Adidas Originals rozpoczyna polską edycję globalnej kampanii „All originals represent”. W przedsięwzięcie zostali zaangażowani ambasadorzy marki: piosenkarka Nicki Minaj, piosenkarz hip-hopowy Big Sean, koreański przedstawiciel muzyki pop 2NE1, koszykarz ligi NBA Derrick Rose oraz projektant mody Jeremy Scott.
0 1 0 0 0 24.08.2012Akcja „Foursquare Badge dla Warszawy”21 sierpnia ruszyła akcja, której celem jest zdobycie odznaki dla Warszawy w serwisie geolokalizacyjnym Foursquare. Internauci wybiorą, czy będzie to PKiN, Syrenka, czy Zamek Królewski.
0 1 0 0 0 24.08.2012Blow z nową kampaniąRusza kampania promocyjna „Życie w stylu Blow” organizowana przez PB Group – Premium Beverages, producenta napoju energetycznego Blow oraz Ringier Axel Springer Polska.
0 3 0 0 1 24.08.2012Jak efekt ROPO wpływa na poziom sprzedaży w branży farmaceutycznej? (infografika)Agencja 6ix WoMM & Social Media przygotowała infografikę przedstawiającą wpływ efektu ROPO na decyzje zakupowe klientów w branży farmaceutycznej. Według badań przeprowadzonych przez The Nielsen Company opinie osób, które znamy oraz opinie konsumentów publikowane w Sieci cieszą się najwyższym zaufaniem – odpowiednio 90% i 70%. Pacjenci coraz częściej poszukują opinii na temat leków na serwisach oraz forach internetowych i na tej podstawie podejmują decyzje zakupowe.
0 1 0 0 1 24.08.2012IIBR: „Lubię to” niewiele znaczyTylko 18% użytkowników Facebooka jest w stanie wskazać ostatnią polubioną przez siebie markę. Ponad połowa (52%) nie potrafi przywołać takiej informacji z pamięci, a jedna trzecia w ogóle nie ma w zwyczaju klikać „Lubię to!” na profilach produktów czy usług – wynika z badania „Marki w serwisach społecznościowych”, zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR).
1 1 0 0 0 24.08.2012Kampania kredytu gotówkowego Getin Banku „Spłatka” (wideo)Wprowadzeniu nowego kredytu gotówkowego będzie towarzyszyć szeroka kampania w telewizji oraz prasie, która potrwa od 24 sierpnia do 19 września.
1 5 0 0 0 23.08.2012Tomasz Palec i jego Kraków (wideo)Kampania internetowa „Tomasz Palec wybrał Kraków” prowadzona była w dniach 20 czerwca – 20 lipca. Za cel miała promocję Krakowa jako miasta do studiowania, pracowania i późniejszego życia. Rozbudowane działania w mediach społecznościowych połączone zostały z marketingiem szeptanym, reklamami bannerowymi na wybranych serwisach, jak również artykułami opisującymi Kraków i jego zalety. Akcji towarzyszył także konkurs fotograficzny.