Kampania kredytu gotówkowego Getin Banku „Spłatka” (wideo)
  • 1
  • 1
24.08.2012

Kampania kredytu gotówkowego Getin Banku „Spłatka” (wideo)

Wprowadzeniu nowego kredytu gotówkowego będzie towarzyszyć szeroka kampania w telewizji oraz prasie, która potrwa od 24 sierpnia do 19 września.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53457 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 sierpnia 2012

  • 1
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2012

Tomasz Palec i jego Kraków (wideo)

Kampania internetowa „Tomasz Palec wybrał Kraków” prowadzona była w dniach 20 czerwca – 20 lipca. Za cel miała promocję Krakowa jako miasta do studiowania, pracowania i późniejszego życia. Rozbudowane działania w mediach społecznościowych połączone zostały z marketingiem szeptanym, reklamami bannerowymi na wybranych serwisach, jak również artykułami opisującymi Kraków i jego zalety. Akcji towarzyszył także konkurs fotograficzny.