Blow z nową kampanią
  • 0
  • 1
24.08.2012

Blow z nową kampanią

Rusza kampania promocyjna „Życie w stylu Blow” organizowana przez  PB Group – Premium Beverages, producenta napoju energetycznego Blow oraz Ringier Axel Springer Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 sierpnia 2012

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2012

Jak efekt ROPO wpływa na poziom sprzedaży w branży farmaceutycznej? (infografika)

Agencja 6ix WoMM & Social Media przygotowała infografikę przedstawiającą wpływ efektu ROPO na decyzje zakupowe klientów w branży farmaceutycznej. Według badań przeprowadzonych przez The Nielsen Company opinie osób, które znamy oraz opinie konsumentów publikowane w Sieci cieszą się najwyższym zaufaniem – odpowiednio 90% i 70%. Pacjenci coraz częściej poszukują opinii na temat leków na serwisach oraz forach internetowych i na tej podstawie podejmują decyzje zakupowe.

23 sierpnia 2012

  • 1
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2012

Tomasz Palec i jego Kraków (wideo)

Kampania internetowa „Tomasz Palec wybrał Kraków” prowadzona była w dniach 20 czerwca – 20 lipca. Za cel miała promocję Krakowa jako miasta do studiowania, pracowania i późniejszego życia. Rozbudowane działania w mediach społecznościowych połączone zostały z marketingiem szeptanym, reklamami bannerowymi na wybranych serwisach, jak również artykułami opisującymi Kraków i jego zalety. Akcji towarzyszył także konkurs fotograficzny.