1 2 0 0 0 21.08.2012„Wzmocnij pamięć kolorami” – pierwsza telewizyjna kampania Stabilo w Polsce (wideo)24 sierpnia rozpocznie się pierwsza w Polsce telewizyjna kampania marki artykułów piśmienniczych Stabilo. Jej hasło brzmi: „Wzmocnij pamięć kolorami”.
0 2 0 0 0 21.08.2012„Lepszy start dla Twojego dziecka” – piąta edycja akcji profilaktycznej ZP PPSW Polsce wciąż co ósma ciężarna spożywa alkohol. Tegoroczne statystyki pokazują jednak pozytywne zmiany: w porównaniu do 2005 r. 20% więcej mam zachowuje całkowitą abstynencję. Problemem pozostaje jednak brak wiedzy i akceptacja społeczna picia alkoholu w ciąży. Dlatego Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) rozpoczął w sierpniu kolejną, piątą edycję kampanii społecznej „Lepszy start dla Twojego dziecka”.
1 1 0 0 0 21.08.2012Reklama żelków multiwitaminowych dla dorosłych (wideo)„Od teraz możesz to robić, gdzie chcesz i kiedy chcesz” – przekonuje w swojej reklamie Walmark, producent nowego preparatu dla dorosłych – żelków CEM-M. 20 sierpnia wystartowała kampania telewizyjna.
1 1 0 0 0 21.08.2012Powstaje dokument o mediach społecznościowych (wideo)„un[DIGI]world” to polski film dokumentalny o mediach społecznościowych. 30-minutowy dokument przedstawia 12 osób z różnych branż i w różnym wieku, w celu uzyskania jak najszerszego spektrum opinii.
0 1 0 0 0 21.08.2012Hellmann’s w serwisie PinterestPowstał profil marki majonezów i ketchupów Hellmann's w serwisie Pinterest. Umieszczane tam będą materiały zdjęciowe, które można znaleźć na stronie z przepisami na przekąski, jak również nowe, jeszcze niepublikowane kompozycje. Wszystkie publikacje marki na Pintereście będą dostępne również w specjalnej zakładce na jej facebookowym profilu.
1 2 0 0 0 21.08.2012Raport First Data o universal commerceFirst Data Corporation, właściciel marki Polcard opracował raport „Universal Commerce: Nowa jakość spersonalizowanych zakupów online dla współczesnych konsumentów”.
1 1 0 0 0 21.08.2012Kampania stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce (wideo)Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna kampanię „Powrót do szkoły”, która potrwa do końca września 2012. Stowarzyszenie zbiera fundusze na szkolne wyprawki i zajęcia pozalekcyjne dla opuszczonych i osieroconych dzieci.
0 1 0 0 0 21.08.2012Wspólny projekt Onetu i EurosportuGrupa Onet oraz Grupa Eurosport podpisały umowę w sprawie współpracy redakcyjnej oraz reklamowej, tworząc tym samym nowy serwis www.eurosport.onet.pl. Partnerska strona, której oficjalny debiut nastąpi 27 sierpnia, wypełniona będzie treściami, które do tej pory można było znaleźć w serwisach należących do obu stron porozumienia.
0 1 0 0 0 21.08.201286 milionów złotych warte wzmianki o Euro 2012 w social mediaPonad 86 milionów złotych może wynosić wartość promocyjna wzmianek o Euro 2012 w mediach społecznościowych w pięciu europejskich krajach – wynika z analizy międzynarodowej sieci eBuzzing, reprezentowanej w Polsce przez agencję Think Kong. Wartość liczona jako ekwiwalent reklamowy wzmianek na Twitterze, Facebooku, forach i blogach dotyczących Euro 2012 w ciągu jednego miesiąca.
0 2 0 0 0 21.08.2012Chcemy latać po kraju za 200 złotych (badanie)80% internautów uważa, że w Polsce potrzebna jest konkurencyjna do PLL LOT i Eurolot linia lotnicza oferująca loty krajowe w miejsce upadłego OLT Express. 87% respondentów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po kraju, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze. 200 złotych za krajowy bilet lotniczy to cena, która przez większość internautów (65%) została uznana za konkurencyjną w stosunku do innych środków transportu – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.