0 1 0 0 0 24.08.2012Blow z nową kampaniąRusza kampania promocyjna „Życie w stylu Blow” organizowana przez PB Group – Premium Beverages, producenta napoju energetycznego Blow oraz Ringier Axel Springer Polska.
0 3 0 0 1 24.08.2012Jak efekt ROPO wpływa na poziom sprzedaży w branży farmaceutycznej? (infografika)Agencja 6ix WoMM & Social Media przygotowała infografikę przedstawiającą wpływ efektu ROPO na decyzje zakupowe klientów w branży farmaceutycznej. Według badań przeprowadzonych przez The Nielsen Company opinie osób, które znamy oraz opinie konsumentów publikowane w Sieci cieszą się najwyższym zaufaniem – odpowiednio 90% i 70%. Pacjenci coraz częściej poszukują opinii na temat leków na serwisach oraz forach internetowych i na tej podstawie podejmują decyzje zakupowe.
0 1 0 0 1 24.08.2012IIBR: „Lubię to” niewiele znaczyTylko 18% użytkowników Facebooka jest w stanie wskazać ostatnią polubioną przez siebie markę. Ponad połowa (52%) nie potrafi przywołać takiej informacji z pamięci, a jedna trzecia w ogóle nie ma w zwyczaju klikać „Lubię to!” na profilach produktów czy usług – wynika z badania „Marki w serwisach społecznościowych”, zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR).
1 1 0 0 0 24.08.2012Kampania kredytu gotówkowego Getin Banku „Spłatka” (wideo)Wprowadzeniu nowego kredytu gotówkowego będzie towarzyszyć szeroka kampania w telewizji oraz prasie, która potrwa od 24 sierpnia do 19 września.
1 5 0 0 0 23.08.2012Tomasz Palec i jego Kraków (wideo)Kampania internetowa „Tomasz Palec wybrał Kraków” prowadzona była w dniach 20 czerwca – 20 lipca. Za cel miała promocję Krakowa jako miasta do studiowania, pracowania i późniejszego życia. Rozbudowane działania w mediach społecznościowych połączone zostały z marketingiem szeptanym, reklamami bannerowymi na wybranych serwisach, jak również artykułami opisującymi Kraków i jego zalety. Akcji towarzyszył także konkurs fotograficzny.
0 1 0 0 0 23.08.2012Jesienna kampania reklamowa MTVPod koniec sierpnia rusza kampania MTV wspierająca drugi sezon serialu „Inna”. Kampania obejmie działania w prasie, Internecie, social TV oraz kreacje outdoorowe i plakaty w gimnazjach oraz w szkołach średnich.
0 1 0 0 0 23.08.2012Atmedia rozpoczyna sprzedaż kampanii mobilnychAtmedia rozpoczynają sprzedaż kampanii na ekranach urządzeń mobilnych. Spółka ma już w ofercie reklamy w aplikacjach Canal+ Cyfrowego, FOX Life, Polskiej Stacji i na stronie mobilnej Wykopu mającej miesięcznie 4 mln odsłon. Prowadzi rozmowy z kolejnymi wydawcami.
0 1 0 0 0 23.08.2012Hoop Cola nadal z OstrygąW wyniku wygranego konkursu agencja zajmie się planowaniem i realizacją działań na Facebooku dla marki Hoop Cola.
0 1 0 0 1 23.08.2012Virgin Mobile w Polsce22 sierpnia działalność rozpoczął nowy operator komórkowy – Virgin Mobile Polska. Oferuje usługi prepaid z darmowym dostępem do Internetu do końca 2012 r. Operator chce wyróżniać się na polskim rynku jakością obsługi użytkowników telefonów na kartę oraz nowoczesną komunikacją z klientami, m.in. poprzez portale społecznościowe.
0 1 0 0 0 23.08.2012Payback przed pierwszym wygaszaniem punktówProgram Payback rozpoczyna kampanię informacyjną „Stare punkty Payback stracą ważność!”. Akcja rusza 23 sierpnia i jest związana z wygaszaniem punktów, które klienci mają na kontach dłużej niż 3 lata. Informacje o wygaszaniu punktów pojawią się w Internecie oraz u wybranych partnerów programu.