IV Kongres Online Marketing 2012 Masterclass „Jak skutecznie zawalczyć o dobrego klienta w Internecie?”
  • 0
  • 1
26.08.2012

IV Kongres Online Marketing 2012 Masterclass „Jak skutecznie zawalczyć o dobrego klienta w Internecie?”

25 października w warszawskim Multikinie Ursynów odbędzie się czwarty dobrze już znany marketerom Kongres Online Marketing. Tematem przewodnim konferencji jest „Jak skutecznie zawalczyć o dobrego klienta w internecie”, a dla czytelników newslettera Marketing przy Kawie (patrona medialnego) organizator przygotował dodatkowy rabat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 sierpnia 2012

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2012

Jak efekt ROPO wpływa na poziom sprzedaży w branży farmaceutycznej? (infografika)

Agencja 6ix WoMM & Social Media przygotowała infografikę przedstawiającą wpływ efektu ROPO na decyzje zakupowe klientów w branży farmaceutycznej. Według badań przeprowadzonych przez The Nielsen Company opinie osób, które znamy oraz opinie konsumentów publikowane w Sieci cieszą się najwyższym zaufaniem – odpowiednio 90% i 70%. Pacjenci coraz częściej poszukują opinii na temat leków na serwisach oraz forach internetowych i na tej podstawie podejmują decyzje zakupowe.