Polska odsłona globalnej kampanii Adidasa „All originals represent” (wideo)
  • 1
  • 1
24.08.2012

Polska odsłona globalnej kampanii Adidasa „All originals represent” (wideo)

1 września marka Adidas Originals rozpoczyna polską edycję globalnej kampanii „All originals represent”. W przedsięwzięcie zostali zaangażowani ambasadorzy marki: piosenkarka Nicki Minaj, piosenkarz hip-hopowy Big Sean, koreański przedstawiciel muzyki pop 2NE1, koszykarz ligi NBA Derrick Rose oraz projektant mody Jeremy Scott.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 sierpnia 2012

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2012

Jak efekt ROPO wpływa na poziom sprzedaży w branży farmaceutycznej? (infografika)

Agencja 6ix WoMM & Social Media przygotowała infografikę przedstawiającą wpływ efektu ROPO na decyzje zakupowe klientów w branży farmaceutycznej. Według badań przeprowadzonych przez The Nielsen Company opinie osób, które znamy oraz opinie konsumentów publikowane w Sieci cieszą się najwyższym zaufaniem – odpowiednio 90% i 70%. Pacjenci coraz częściej poszukują opinii na temat leków na serwisach oraz forach internetowych i na tej podstawie podejmują decyzje zakupowe.