Akcja „Foursquare Badge dla Warszawy”
  • 0
  • 1
24.08.2012

Akcja „Foursquare Badge dla Warszawy”

21 sierpnia ruszyła akcja, której celem jest zdobycie odznaki dla Warszawy w serwisie geolokalizacyjnym Foursquare. Internauci wybiorą, czy będzie to PKiN, Syrenka, czy Zamek Królewski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 sierpnia 2012

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2012

Jak efekt ROPO wpływa na poziom sprzedaży w branży farmaceutycznej? (infografika)

Agencja 6ix WoMM & Social Media przygotowała infografikę przedstawiającą wpływ efektu ROPO na decyzje zakupowe klientów w branży farmaceutycznej. Według badań przeprowadzonych przez The Nielsen Company opinie osób, które znamy oraz opinie konsumentów publikowane w Sieci cieszą się najwyższym zaufaniem – odpowiednio 90% i 70%. Pacjenci coraz częściej poszukują opinii na temat leków na serwisach oraz forach internetowych i na tej podstawie podejmują decyzje zakupowe.