Jak efekt ROPO wpływa na poziom sprzedaży w branży farmaceutycznej? (infografika)
  • 0
  • 3
24.08.2012

Jak efekt ROPO wpływa na poziom sprzedaży w branży farmaceutycznej? (infografika)

Agencja 6ix WoMM & Social Media przygotowała infografikę przedstawiającą wpływ efektu ROPO na decyzje zakupowe klientów w branży farmaceutycznej. Według badań przeprowadzonych przez The Nielsen Company opinie osób, które znamy oraz opinie konsumentów publikowane w Sieci cieszą się najwyższym zaufaniem – odpowiednio 90% i 70%. Pacjenci coraz częściej poszukują opinii na temat leków na serwisach oraz forach internetowych i na tej podstawie podejmują decyzje zakupowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

jolanta1972

11 lat temu

A gdzie w tym jest lekarz?

Tabletki antykoncepcyjne są na receptę lekarską, więc jak pacjentka może sama dokonać zamiany? To chyba lekarz decyduje, co jest właściwe dla danej kobiety. Nie wiem po co taka wymian a opinii - przecież lek dobry dla osoby X wcale nie musi być właściwy dla osoby Y, szczególnie jeśli chodzi o leki hormonalne. Rozumiem, że internet ma zwiększyć poziom "wymuszania" na lekarzach danej marki. Ja uważąm, że internet jest taki samym medium masowym, jak inne i tego typu działania łamią zakaz reklamy lekwó na receptę w mediach.

24 sierpnia 2012

23 sierpnia 2012

  • 1
  • 5
  • 0
  • 0
  • 1
23.08.2012

Tomasz Palec i jego Kraków (wideo)

Kampania internetowa „Tomasz Palec wybrał Kraków” prowadzona była w dniach 20 czerwca – 20 lipca. Za cel miała promocję Krakowa jako miasta do studiowania, pracowania i późniejszego życia. Rozbudowane działania w mediach społecznościowych połączone zostały z marketingiem szeptanym, reklamami bannerowymi na wybranych serwisach, jak również artykułami opisującymi Kraków i jego zalety. Akcji towarzyszył także konkurs fotograficzny.