Brand24 publikuje listę 100 top influencerów marketingu cyfrowego na świecie – 2022
  • 0
  • 1
20.11.2022

Brand24 publikuje listę 100 top influencerów marketingu cyfrowego na świecie – 2022

Brand24 przedstawia listę 100 nazwisk, które warto znać i śledzić w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej. Na podium znajdują się Seth Godin, Neil Patel oraz Mark Schaefer.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy Brand24 monitorował aktywność kilkuset influencerów z obszaru marketingu. Przyglądano się ich pracy i ich markom osobistym – zarówno pod względem treści, które tworzą, jak i reakcji odbiorców. W ten sposób powstała lista kilkudziesięciu ekspertów w dziedzinie digital marketingu.

Decydującym czynnikiem przy wyborze influencerów oraz określania ich pozycji w raporcie była autorska metryka – Presence Score. To wskaźnik, który wskazuje, jak radzi sobie dany influencer w internecie. Pomaga także określić jego popularność w danym czasie.

Listę podzielono na dwie części. W pierwszej części umieszczono 30 osób, które w ostatnich miesiącach wyróżniły się w swojej działalności, tworzeniu treści i zaangażowaniu społeczności. Druga część to kolejne 70 postaci, ale już bez numeracji.

Top 30 digital marketing influencers

  1. Seth Godin
  2. Neil Patel
  3. Mark Schaefer
  4. Larry Kim
  5. John Hall
  6. Ann Handley
  7. Rand Fishkin
  8. Andrew Chen
  9. Carlos Gil
  10. Jay Baer
  11. Guy Kawasaki
  12. Andrew Davis
  13. Erik Huberman
  14. Robert Rose
  15. Pat Flynn
  16. Tim Hughes
  17. Danny Sullivan
  18. Michael Brenner
  19. Cathy Hackl
  20. Chalene Johnson
  21. Bryan Kramer
  22. Brian Solis
  23. Amy Porterfield
  24. Tamsen Webster
  25. Sandy Carter
  26. John Lee Dumas
  27. Chris Brogan
  28. Brian Fanzo
  29. Brian Dean
  30. Brian Clark

– Cel raportu jest prosty. Chcemy skrócić drogę poszukiwań wartościowych osób w branży i ułatwić zdobycie wiedzy z różnych obszarów marketingowych. Między innymi content marketingu, SEO, mediów społecznościowych i sprzedaży – zaznacza Alicja Mękarska, partnership manager w Brand24. – Skupiliśmy się na szczegółowym doborze ludzi, którzy w swojej pracy dostarczają inspiracji, potrafią umiejętnie budować dialog z odbiorcami za pomocą mediów społecznościowych. Każdy z wymienionych influencerów dostarcza jakościowe treści marketingowe. Pomagają one pogłębiać wiedzę i skutecznie budować marki. Każde nazwisko to gwarancja profesjonalizmu.

Wszystkich ekspertów, którzy pojawili się w raporcie, łączą trzy kwestie:

  • aktywnie i konsekwentnie dbają o swoją obecność w mediach (nie tylko społecznościowych);
  • dzielą się wiedzą zbudowaną na swoim doświadczeniu;
  • są liderami opinii na skalę globalną.

Raport „Top 100 Marketing Influencers 2022” to czwarta odsłona publikacji tworzonej przez Brand24 od 2017 r.

  • 1
Lista 100 top infuencerów marketingu stworzona przez Brand24

Lista 100 top infuencerów marketingu stworzona przez Brand24

19 listopada 2022

18 listopada 2022