Nutella zatrudniła 85-letnią influencerkę do świątecznej kampanii
  • 0
  • 3
20.11.2022

Nutella zatrudniła 85-letnią influencerkę do świątecznej kampanii

Nutella zatrudniła 85-letnią influencerkę Nonnę Pię, która ma 3 mln fanów na TikToku. Jako „babcia Nutella” będzie promowała przepisy z Nutellą w mediach społecznościowych.

Nonna Pia pokazuje w social media tradycyjne włoskie przepisy na makaron, pizzę czy chleb. W ten sposób zgromadziła 300 tys. fanów na Instagramie i 3 mln na TikToku. Dzieciństwo spędziła w Rzymie, w latach pięćdziesiątych wyemigrowała do Stanów Zjednoczonych. Mieszka w New Jersey.

Na pomysł kampanii wpadła amerykańska agencja Terri & Sandi, która należy do Ferrero, właściciela marki Nutella. Co ciekawe, Fererro nie będzie prowadziło kampanii z Nonną na TikToku. Jak powiedział wiceprezes Nutelli magazynowi AdAge: „TikTok nie jest obecnie częścią marketing mixu Ferrero”.

Konsumenci pod hashtagiem akcji #NutellaNonnaContest mogą wrzucać własne przepisy z Nutellą i wygrywać nagrody, m.in. wyjazd do Włoch. Za każe zgłoszenie Ferrero przekaże 1 dol. na rzecz organizacji pozarządowej Generations United. Walczy ona o poprawę warunków życia młodzieży i ludzi starszych.

  • 3
Nutella zatrudniła 85-letnią influencerkę Nonnę Pię do świątecznej kampanii

Nutella zatrudniła 85-letnią influencerkę Nonnę Pię do świątecznej kampanii

Nutella zatrudniła 85-letnią influencerkę Nonnę Pię do świątecznej kampanii
Nutella zatrudniła 85-letnią influencerkę Nonnę Pię do świątecznej kampanii

20 listopada 2022

19 listopada 2022

18 listopada 2022