Outdoor w trzecim kwartale – raport IGRZ
  • 0
  • 1
21.11.2022

Outdoor w trzecim kwartale – raport IGRZ

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w trzecim kwartale 2022 roku. Estymowana wielkość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej OOH w Polsce w trzech segmentach rynku reklamy zewnętrznej – klasyczne OOH + city transport + reklama DOOH wyniosła 136,86 mln zł i była wyższa niż w trzecim kwartale 2021 roku o 15,5%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 listopada 2022

19 listopada 2022