0 2 0 0 1 1.03.2016Zwrot towarów: polskie e-sklepy mniej elastyczne niż niemieckie i brytyjskie – badanie IdealoJaką politykę w zakresie zwrotów stosują polskie e-sklepy, a jaką sklepy zagraniczne? Ile spośród europejskich sklepów internetowych przejmuje koszty zwrotu towarów, a ile obarcza nimi konsumentów? Sprawdziła to porównywarka cen Idealo.pl.
1 1 0 0 0 1.03.2016„Rozgrzewamy polskie serca” – Fundacja PGNiG i szczypiorniści o żołnierzach wyklętych29 lutego uruchomiony został projekt Fundacji PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza – „Rozgrzewamy polskie serca”. Pod tym hasłem spółka PGNiG i Fundacja realizować będą programy podejmujące tematykę tożsamości, historii i patriotyzmu. W inauguracyjnym spocie wystąpili piłkarze ręczni oraz weterani partyzantki antykomunistycznej lat powojennych.
0 2 0 0 2 1.03.2016Hashtagi w 2015 r. – analiza IRCenterHashtagi odgrywają coraz większą rolę w komunikacji oraz autoprezentacji online. Mogą też zdradzić wiele informacji o użytkownikach poszczególnych platform. Najpopularniejszym hashtagom 2015 r. przyjrzał się IRCenter.
1 1 0 0 0 1.03.2016Delecta z nowym wizerunkiem i komunikacją „Prosto z serca” (wideo)Z początkiem marca Delecta (Bakalland) wystartowała z kampanią reklamową „Prosto z serca”. Działania zaplanowane na 6 tygodni w telewizji oraz Internecie promują markę z odświeżonym logo, nowym hasłem i zmienionymi opakowaniami produktów.
1 1 0 0 0 1.03.2016MasterCard i warszawskie restauracje zachęcają do spędzania chwil z najbliższymi (wideo)„Odłóż telefon i zacznij rozmawiać” – namawia MasterCard. Goście kilku warszawskich restauracji będą zachęcani do skorzystania z Capsule – urządzenia, które pozwoli oderwać się od kolejnych powiadomień w telefonie. Dzięki niemu będzie można oddać się przyjemności rozmowy i wspólnego posiłku, zdobywając przy tym nagrody. Marka promuje w ten sposób płatności mobilne.
1 1 0 0 0 29.02.2016Grześki z loterią „Dziecku odmówisz?” i kampanią reklamową (wideo)1 marca startuje loteria promocyjna marki Grześki (Colian), której towarzyszyć będzie kampania reklamowa. To kolejna odsłona aktywności pod hasłem: „Dziecku odmówisz?”.
1 1 0 0 0 29.02.2016Radio Vox FM zachęca do słuchania w wiosennej kampanii (wideo)1 marca startuje kampania wizerunkowa Radia Vox FM, która potrwa do końca miesiąca. Bohaterami działań są słuchacze rozgłośni.
0 3 0 0 0 29.02.2016Mistrzowie uczelnianej promocji. Wyniki konkursu Genius Universitatis 2016Kalejdoskop jako gadżet wpisujący się w komunikację marketingową uczelni, reklama prasowa afirmująca rozwój kobiet w branży technicznej. Seria eventów, pomysłowy i spójny profil na Facebooku, film promujący uczelnię oraz przyjazny serwis rekrutacyjny – takie projekty nagrodzono w konkursie Genius Universitatis 2016. Statuetki wręczono za najbardziej kreatywne kampanie rekrutacyjne uczelni w roku akademickim 2015/16.
0 1 0 0 0 29.02.2016Marki Cat Footwear, Keds i Sperry pod opieką Digital KingdomPolski dystrybutor amerykańskich marek obuwniczych Cat Footwear, Keds i Sperry z początkiem 2016 r. nawiązał współpracę z Digital Kingdom. Agencja zajmie się obsługą online tych marek w Polsce.
0 1 0 0 0 29.02.2016Telekomunikacja i retail na czele największych marek w telewizji – ranking CodemediaMarkami, które najaktywniej docierały do konsumentów z promocją produktów i usług w 2015 r., były te z branży telekomunikacji i dużych sieci handlowych. Jak wynika z analizy domu mediowego Codemedia, niekwestionowanym liderem, podobnie jak rok wcześniej, był Orange. Jego wskaźnik GRP (uwzględniający częstotliwość nadawania komunikatu reklamowego) wyniósł ponad 64 tys.