Delecta z nowym wizerunkiem i komunikacją „Prosto z serca” (wideo)
  • 1
  • 1
1.03.2016

Delecta z nowym wizerunkiem i komunikacją „Prosto z serca” (wideo)

Z początkiem marca Delecta (Bakalland) wystartowała z kampanią reklamową „Prosto z serca”. Działania zaplanowane na 6 tygodni w telewizji oraz Internecie promują markę z odświeżonym logo, nowym hasłem i zmienionymi opakowaniami produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 marca 2016

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2016

MasterCard i warszawskie restauracje zachęcają do spędzania chwil z najbliższymi (wideo)

„Odłóż telefon i zacznij rozmawiać” – namawia MasterCard. Goście kilku warszawskich restauracji będą zachęcani do skorzystania z Capsule – urządzenia, które pozwoli oderwać się od kolejnych powiadomień w telefonie. Dzięki niemu będzie można oddać się przyjemności rozmowy i wspólnego posiłku, zdobywając przy tym nagrody. Marka promuje w ten sposób płatności mobilne.

29 lutego 2016

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
29.02.2016

Mistrzowie uczelnianej promocji. Wyniki konkursu Genius Universitatis 2016

Kalejdoskop jako gadżet wpisujący się w komunikację marketingową uczelni, reklama prasowa afirmująca rozwój kobiet w branży technicznej. Seria eventów, pomysłowy i spójny profil na Facebooku, film promujący uczelnię oraz przyjazny serwis rekrutacyjny – takie projekty nagrodzono w konkursie Genius Universitatis 2016. Statuetki wręczono za najbardziej kreatywne kampanie rekrutacyjne uczelni w roku akademickim 2015/16.