Hashtagi w 2015 r. – analiza IRCenter
  • 0
  • 2
1.03.2016

Hashtagi w 2015 r. – analiza IRCenter

Hashtagi odgrywają coraz większą rolę w komunikacji oraz autoprezentacji online. Mogą też zdradzić wiele informacji o użytkownikach poszczególnych platform. Najpopularniejszym hashtagom 2015 r. przyjrzał się IRCenter.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52900 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Justyna

7 lat temu

Justyna

Chciałam zgłosić, że wpisałam adres e-mail, by pobrać raport, ale ów raport nie przyszedł. Możecie Państwo sprawdzić, czy wszystko dobrze działa? Mam nadzieję, że nie była to forma zdobycia maila i pozostawienia użytkownika z niczym.

Rozwiń komentarze

1 marca 2016

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
1.03.2016

MasterCard i warszawskie restauracje zachęcają do spędzania chwil z najbliższymi (wideo)

„Odłóż telefon i zacznij rozmawiać” – namawia MasterCard. Goście kilku warszawskich restauracji będą zachęcani do skorzystania z Capsule – urządzenia, które pozwoli oderwać się od kolejnych powiadomień w telefonie. Dzięki niemu będzie można oddać się przyjemności rozmowy i wspólnego posiłku, zdobywając przy tym nagrody. Marka promuje w ten sposób płatności mobilne.

29 lutego 2016