1 1 0 0 0 25.09.2015Platforma mForex z kampanią „Rozumi€$z t€n jęz¥k?” (wideo)Wystartowała kampania promująca konkurs mForex – platformy transakcyjnej należącej do domu maklerskiego mBanku. Jej hasłem jest pytanie: „Rozumi€$z t€n jęz¥k?”. Cel to dotarcie z informacją o konkursie do osób, które poruszają się po rynku wymiany walut.
0 3 0 0 0 24.09.2015IMM: Najbardziej opiniotwórcze media w sierpniu. Głównym tematem wybory parlamentarneW sierpniu w mediach dominowały tematy polityczne związane ze zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi. Liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów została „Gazeta Wyborcza”, wyprzedzając dziennik „Rzeczpospolita” oraz tygodnik „Newsweek” – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.
1 1 0 0 0 24.09.2015„Pierz szybciej lub oszczędniej, jak wolisz” – namawia Bosch (wideo)Bosch rozpoczął kolejną kampanię pralek z systemem VarioPerfect. Działania prowadzone są w telewizji, prasie oraz Internecie. Przewidziano także aktywności PR i promocję konsumencką.
0 1 0 0 0 24.09.2015Jury wybierze najlepsze sklepy w konkursie e-Commerce Polska Awards 2015W tegorocznej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards zarejestrowało się ponad stu uczestników. Spośród nich, w ramach kategorii z zakresu brandingu i sprzedaży, jury wybierze najlepsze sklepy. Głosy na swoich faworytów mogą oddać także e-konsumenci. Zwycięzców konkursu poznamy 18 listopada.
0 1 0 0 0 24.09.2015KFC, Robert Lewandowski i real-time marketing – akcja „Strzel sobie posiłek mistrzów”W meczu z Wolfsburgiem Robert Lewandowski w drużynie Bayernu Monachium strzelił 5 bramek w 9 minut. Świętując sukces polskiego piłkarza, KFC przygotowało real-time marketingową akcję „Strzel sobie posiłek mistrzów”.
0 2 0 0 0 24.09.2015„Głos Mordoru – bezpłatna gazeta dla korpoludków żyjących na ASAP-ie”Powstał bezpłatny miesięcznik „Głos Mordoru”. Skierowany jest do pracowników firm mieszczących się w Warszawie przy ul. Domaniewskiej – w tzw. Mordorze.
0 1 0 0 0 24.09.2015Cztery domy mediowe walczą o budżet PrudentialaFirma ubezpieczeniowa Prudential zorganizowała przetarg na obsługę planowania i zakupu mediów. Do udziału zaprosiła 4 domy mediowe.
0 1 0 0 1 24.09.2015Czy pracownicy Mordoru są szybcy jak Robert Lewandowski? Akcja „5w9”O wyczynie Roberta Lewandowskiego – pięciu bramkach strzelonych w 9 minut – mówiły wszystkie rozgłośnie radiowe, telewizyjne, pisały światowe tytuły prasowe, a w Internecie zawrzało. Czy pracownicy warszawskich korporacji są równie szybcy i skuteczni, jak polski piłkarz? Sprawdziła to marka Wild Turkey.
1 1 0 0 0 24.09.2015Twórca marki Kruger & Matz w kampanii wizerunkowej (wideo)Kruger & Matz – producent urządzeń mobilnych oraz sprzętu audio – rozpoczął działania wizerunkowe, których celem jest zwiększenie rozpoznawalności oferowanych produktów oraz wzbudzenie zainteresowania i zaufania odbiorców. W spocie wystąpił twórca marki.
0 1 0 0 0 24.09.2015Goplana i Solidarność obsługiwane przez PZLZakończył się przetarg na obsługę reklamową Goplany i Solidarności. Do konkursu zaproszono rodzime i międzynarodowe agencje. Właściciel marek – firma Colian – zdecydował o nawiązaniu współpracy z PZL.