Mistrzowie uczelnianej promocji. Wyniki konkursu Genius Universitatis 2016
  • 0
  • 3
29.02.2016

Mistrzowie uczelnianej promocji. Wyniki konkursu Genius Universitatis 2016

Kalejdoskop jako gadżet wpisujący się w komunikację marketingową uczelni, reklama prasowa afirmująca rozwój kobiet w branży technicznej. Seria eventów, pomysłowy i spójny profil na Facebooku, film promujący uczelnię oraz przyjazny serwis rekrutacyjny – takie projekty nagrodzono w konkursie Genius Universitatis 2016. Statuetki wręczono za najbardziej kreatywne kampanie rekrutacyjne uczelni w roku akademickim 2015/16.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54849 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lutego 2016