Zwrot towarów: polskie e-sklepy mniej elastyczne niż niemieckie i brytyjskie – badanie Idealo
  • 0
  • 2
1.03.2016

Zwrot towarów: polskie e-sklepy mniej elastyczne niż niemieckie i brytyjskie – badanie Idealo

Jaką politykę w zakresie zwrotów stosują polskie e-sklepy, a jaką sklepy zagraniczne? Ile spośród europejskich sklepów internetowych przejmuje koszty zwrotu towarów, a ile obarcza nimi konsumentów? Sprawdziła to porównywarka cen Idealo.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

piotr

8 lat temu

jaka specyfika rynku?

po prostu polskie sklepy mają klientów w d... dlatego kupuję w chinach bo tam o klienta dbają.

1 marca 2016

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
1.03.2016

MasterCard i warszawskie restauracje zachęcają do spędzania chwil z najbliższymi (wideo)

„Odłóż telefon i zacznij rozmawiać” – namawia MasterCard. Goście kilku warszawskich restauracji będą zachęcani do skorzystania z Capsule – urządzenia, które pozwoli oderwać się od kolejnych powiadomień w telefonie. Dzięki niemu będzie można oddać się przyjemności rozmowy i wspólnego posiłku, zdobywając przy tym nagrody. Marka promuje w ten sposób płatności mobilne.