„Rozgrzewamy polskie serca” – Fundacja PGNiG i szczypiorniści o żołnierzach wyklętych
  • 1
  • 1
1.03.2016

„Rozgrzewamy polskie serca” – Fundacja PGNiG i szczypiorniści o żołnierzach wyklętych

29 lutego uruchomiony został projekt Fundacji PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza – „Rozgrzewamy polskie serca”. Pod tym hasłem spółka PGNiG i Fundacja realizować będą programy podejmujące tematykę tożsamości, historii i patriotyzmu. W inauguracyjnym spocie wystąpili piłkarze ręczni oraz weterani partyzantki antykomunistycznej lat powojennych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46681 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

1 marca 2016

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2016

MasterCard i warszawskie restauracje zachęcają do spędzania chwil z najbliższymi (wideo)

„Odłóż telefon i zacznij rozmawiać” – namawia MasterCard. Goście kilku warszawskich restauracji będą zachęcani do skorzystania z Capsule – urządzenia, które pozwoli oderwać się od kolejnych powiadomień w telefonie. Dzięki niemu będzie można oddać się przyjemności rozmowy i wspólnego posiłku, zdobywając przy tym nagrody. Marka promuje w ten sposób płatności mobilne.

29 lutego 2016