Telekomunikacja i retail na czele największych marek w telewizji – ranking Codemedia
  • 0
  • 1
29.02.2016

Telekomunikacja i retail na czele największych marek w telewizji – ranking Codemedia

Markami, które najaktywniej docierały do konsumentów z promocją produktów i usług w 2015 r., były te z branży telekomunikacji i dużych sieci handlowych. Jak wynika z analizy domu mediowego Codemedia, niekwestionowanym liderem, podobnie jak rok wcześniej, był Orange. Jego wskaźnik GRP (uwzględniający częstotliwość nadawania komunikatu reklamowego) wyniósł ponad 64 tys.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lutego 2016