1 1 0 0 0 3.03.2016„Kallaxomierze” pokazują czas dojazdu do Ikei w Warszawie (wideo)Do Ikei w Jankach i na Targówku można już dojechać znacznie szybciej. Od 1 marca informuje o tym akcja, w której czas dojazdu do tych sklepów pokazywany jest przy ruchliwych skrzyżowaniach w stolicy. Jako zegary służą umocowane na billboardach regały Kallax.
1 1 0 0 0 2.03.2016Prezesi Grupy Vistula, firmy Trefl i OTCF promują ofertę PKO BP (wideo)„Razem widzimy więcej” to hasło startującej 1 marca kampanii, która promuje bankowość korporacyjną PKO BP. Ofertę marki reklamują prezesi dużych, renomowanych polskich firm, będący klientami tego banku. W spotach telewizyjnych i reklamach prasowych będzie można zobaczyć prezesów Grupy Vistula, firmy Trefl oraz OTCF (właściciela marki 4F).
1 3 0 0 0 2.03.2016Barbara Sołtysińska uruchamia IndaHash – platformę łączącą marki i użytkowników Instagrama (wideo)Ruszyła międzynarodowa platforma IndaHash.com. Umożliwia ona reklamodawcom szybkie i zautomatyzowane dotarcie do wpływowych użytkowników Instagrama, a internautom korzystającym z tej platformy zarabianie na swoich pasjach. Projekt stworzyła współzałożycielka LifeTube – Barbara Sołtysińska.
0 4 0 0 0 2.03.2016Rebranding eSky – nowe logo, identyfikacja wizualna, serwis i prezeseSky odświeża markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Jest to kolejna zmiana, która ma związek ze strategią przyjętą na najbliższe lata. Od 1 marca na czele firmy stoi Sebastian Mikosz.
0 2 0 0 0 2.03.2016„Nie dziwi Cię banda orków na przystanku?” – AXN rozpoczyna teaserową fazę kampanii23 marca kanały AXN ukażą się w nowej odsłonie. Zmianie ulegnie oprawa graficzna i logotypy. Stacja wystartuje też z wiosenną ramówką. Towarzyszą temu działania promocyjne, które uruchomiono z początkiem miesiąca.
0 1 0 0 0 2.03.2016Amica wybrała agencję PRKompleksową obsługą public relations marki Amica zajmie się Q&A Communications. Firma została wybrana w wyniku przeglądu agencji.
0 3 0 0 0 2.03.2016Wrocław, Gdańsk i Poznań miastami wojewódzkimi o najlepszej reputacji – badanie Maison & PartnersWrocław, Gdańsk i Poznań, tuż za nimi Kraków i Warszawa – to piątka miast wojewódzkich cieszących się najlepszą reputacją wśród Polaków. Badanie reputacji przeprowadzone przez Maison & Partners przyniosło także odpowiedź na pytanie, które miasta najchętniej odwiedzano i polecano znajomym w 2015 r.
1 5 0 0 0 2.03.2016„Chcieć to móc” – przekonuje Zelmer (wideo)Marka Zelmer rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową „Chcieć to móc”. Zachęca konsumentów, by skupiali się na realizacji swoich marzeń i zaspokajaniu potrzeb. Aktywności reklamowe dotyczą kategorii odkurzaczy i sprzętów kuchennych.
0 1 0 0 0 1.03.2016Warc.com publikuje doroczny ranking agencji, firm i kampaniiMiędzynarodowy serwis Warc.com poświęcony komunikacji marketingowej, reklamie i ekonomii opublikował wyniki dorocznego raportu dotyczącego najlepszych firm, marek i kampanii marketingowych na świecie. W zestawieniu znalazły się również firmy z Polski.
0 2 0 0 0 1.03.2016Michał Winiarski ambasadorem marki LuksjaKapitan siatkarskiej drużyny mistrzów świata, Michał Winiarski, został ambasadorem nowej linii żeli pod prysznic Luksja Care Pro Men (PZ Cussons). „Świeżość w mistrzowskim wydaniu” to hasło kampanii promującej nowość produktową.