1 3 0 0 0 12.05.2023„Niech się spełnią” – kampania na rzecz dorosłych osób ze spektrum autyzmu„Nie dla każdego życzenia brzmią tak samo” – słyszymy w spocie promującym kampanię „Niech się spełnią”. W miesiąc po Światowym Dniu Świadomości Autyzmu rusza inicjatywa na rzecz osób dorosłych wymagających całodobowej i specjalistycznej opieki.
1 3 0 0 0 12.05.2023„PoCZEKOalnia” i mural w nowej kampanii marki MilkaW ramach kampanii „Jeszcze więcej delikatności” Milka podjęła działania w przestrzeni publicznej. We Wrocławiu można obejrzeć mural oczyszczający powietrze, a w Warszawie na Dworcu Centralnym poczęstować się produktami Milki w „PoCZEKOalni”.
1 1 0 0 0 12.05.2023Pięć Muz jako palety – Dulux z nową kampanią5 maja ruszyła kampania reklamowa firmy AkzoNobel. Promuje nową linię farb premium marki Dulux. W spocie pojawia się pięć Muz uosabiających palety barw nowego produktu.
1 2 0 0 0 11.05.2023Budweiser wydał miesięcznik muzyczny drukowany na opakowaniach piwaBudweiser rozpoczął kolejną kampanię reklamową powiązaną ze wspieraniem artystów. W Kolumbii wydał magazyn muzyczny w formie zadrukowanych opakowań wielopaków piwa.
0 1 0 0 0 11.05.2023Kampania społeczna na rzecz zrozumienia zaburzeń borderlineKampania Borderline #kuZrozumieniuiAkceptacji ma przeciwdziałać stygmatyzacji osób z zaburzeniem typu borderline. Punktem wyjścia jest sondaż, z którego wynika, że chociaż niemal wszyscy badani internauci spotkali się z terminem „borderline”, poziom jego zrozumienia jest niski.
0 1 0 0 0 11.05.2023Połączenie sztuki i technologii AI w pawilonie warszawskiej Nocy MuzeówPodczas tegorocznej Nocy Muzeów z 13 na 14 maja, w centrum Warszawy stanie pawilon Miasta Stołecznego Warszawy. Uczestnicy wydarzenia dzięki asyście sztucznej inteligencji będą mogli zmienić się we współczesnych mistrzów płótna, i to bez użycia farb.
0 1 0 0 0 10.05.2023Ruszyła kampania Costa Coffee x Ptasie MleczkoKampania pod hasłem „Przyjemniej razem” promuje współpracę marek Costa Coffee i Ptasie Mleczko oraz limitowane produkty: pianki i napoje Ptasie Mleczko Caffè Frappé i Słony Karmel Shake.
0 5 0 0 1 10.05.2023Pokolenie silver pomijane w reklamach telewizyjnych – badanie Biura Reklamy TVPPrzedstawiciele pokolenia silver występuje tylko w co dziesiątej reklamie telewizyjnej. W bloku reklamowym niezmiennie królują dorośli przed pięćdziesiątką. Tak wynika z nowej fali badania zawartości spotów przeprowadzonego przez Biuro Reklamy TVP.
0 1 0 0 0 10.05.2023Channel Factory Polska wybrała PR CallingChannel Factory, globalna firma technologiczna z obszaru treści wideo i wspierająca działania reklamowe marek na YouTube, TikToku oraz platformach Meta, dołączyła do portfolio klientów PR Calling.
0 1 0 0 0 10.05.2023 Aktualizacja: 20:0017.05.2023„Graj legalnie” – bukmacherzy firm STS i Fortuna chcą wspólnie walczyć z szarą strefąDwie największe legalne firmy bukmacherskie w Polsce, STS i Fortuna we wspólnej kampanii nagłaśniają problem szarej strefy. W miejscach ich logo pojawi się hasło „Graj legalnie”.