0 1 0 15.05.2024„Jak marketerzy mogą skuteczniej stymulować wzrost?”. Kantar wskazuje na trzy prawa determinujące wzrost marek„Blueprint for Brand Growth” to analiza ponad 6,5 mld globalnych punktów danych dotyczących postaw konsumenckich i zakupów dokonywanych w ostatniej dekadzie. Eksploracja tych danych pozwoliła na empiryczne wyłonienie kluczowych czynników wzrostu marek.
1 2 0 15.05.2024Przestań scrollować bez końca. Coca-Cola promuje letnie festiwale i mecze Euro 2024Kampania Coca-Coli promuje bilety na największe festiwale muzyczne oraz mecze Euro 2024. Marka zaprezentowała również limitowaną serię napojów w okolicznościowych butelkach i puszkach.
1 1 0 15.05.2024Nowa kampania reklamowa Dulux Ambiance Ceramic z Magdaleną BoczarskąWłaśnie ruszyła nowa kampania reklamowa farb Dulux Ambiance Ceramic. Ambasadorką marki Dulux, podobnie jak w ubiegłym roku, jest znana i ceniona polska aktorka, Magdalena Boczarska. Kampania będzie prowadzona w różnych kanałach, w tym m.in. w mediach społecznościowych i stacjach telewizyjnych.
0 1 0 15.05.2024Grupa Eura7 z programem bonusowym dla Schaeffler PolskaGrupa Eura7 rozpoczęła obsługę programu bonusowego Repexpert, który skierowany jest do właścicieli warsztatów samochodowych oraz mechaników. Na uczestników czekają nie tylko nagrody, ale również dane dotyczące napraw pojazdów.
0 1 0 15.05.2024Czy Polacy dostrzegli zahamowanie inflacji? – badanie Inquiry po 1. kwartale 2024 r.Pierwszy raz od 2022 r., czyli od rozpoczęcia badania dotyczącego cen przez agencję Inquiry, wyniki pokazują wyraźną poprawę nastrojów wśród polskich konsumentów.
5 3 0 14.05.2024Warka Energy z kampanią „Włącz się”Marka bezalkoholowego napoju z kofeiną Warka Energy rozpoczęła kampanię skierowaną do młodych dorosłych. W serii krótkich spotów zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y.
0 1 0 14.05.2024Sixt Polska wybrała Clear Communication GroupFirma wynajmu pojazdów Sixt Polska rozpoczęła współpracę z agencją PR Clear Communication Group (CCG).
1 1 0 14.05.2024Shakira, Messi, John Legend w spocie Hard RockSieć hoteli, restauracji i kasyn Hard Rock International promuje swój program lojalnościowy Unity spotem z udziałem Shakiry, Leo Messiego i Johna Legenda. Wszystko w rytm hitu Beatlesów „Come Together” w wersji, którą nagrał Noah Kahan.
1 1 0 14.05.2024Remigiusz „Rezi” Wierzgoń twarzą smartwatchy HuaweiTwarzą kampanii smartwatchy Huawei Watch 4 Pro w Polsce jest Remigiusz „Rezi” Wierzgoń. Celem działań jest uwypuklenie futurystycznej estetyki oraz trwałych materiałów, które zostały użyte do stworzenia produktu.
1 2 0 14.05.2024Kampania zachęcająca ojców do czytania dzieciom: #TataTeżCzyta2024Celem kampanii jest zachęcenie mężczyzn, a w szczególności ojców i opiekunów do czytania dzieciom. Kampanii towarzyszy publikacja – poradnik dla rodziców i opiekunów „Supermoc książek #TataTeżCzyta2024”.