0 2 0 0 0 7.11.2022Projekty laureatów konkursu Responsible Fashion Awards w witrynach sklepów ReservedNajlepsze projekty laureatów tegorocznej edycji konkursu Responsible Fashion Awards pojawiły się w witrynach sklepów Reserved w Gdańsku, Warszawie, Łodzi, Krakowie i Londynie. W ten sposób LPP postanowiło uhonorować proetyczne i proekologiczne działania młodego pokolenia projektantów.
0 1 0 0 0 4.11.2022Polscy konsumenci wciąż w kiepskich nastrojach. Wskaźniki w październiku 2022 na historycznie niskich poziomach. GfKStabilizacja, którą widać w badaniu nastrojów polskich konsumentów realizowanym przez firmę GfK, nie daje powodów do optymizmu. Średnie wyniki wciąż utrzymują się na bardzo niskim poziomie. W historii pomiarów gorzej było tyko na początku pandemii koronawirusa, w marcu 2020 r. Polacy szykują się chude miesiące, w których kluczowe będzie odpowiedzialne gospodarowanie domowym budżetem.
1 10 0 0 0 4.11.2022„Czarna Polana” Żubrówki Czarnej po raz czwartyProjekt artystyczny „Czarna Polana” marki wódki Żubrówka Czarna doczekał się kolejnej, czwartej odsłony. To powrót do świata muzyki. Wspólny utwór pt. „Puls”, inspirowany dźwiękami Puszczy Białowieskiej, nagrali Paulina Przybysz i Baasch.
0 2 0 0 0 4.11.2022Ekologiczni czy ekonomiczni – jacy są obecnie polscy konsumenci? Wyniki EkobarometruZ czwartej fali Ekobarometru przeprowadzonego przez agencję badawczą SW Research wynika, że czterech na dziesięciu Polaków zamierza ograniczyć zakupy odzieżowe. Zbliżony odsetek badanych deklaruje jednak, że będzie częściej polować na promocje.
2 3 0 0 0 4.11.2022Sieć sklepów autonomicznych Żabka Nano wystartowała z kampanią wizerunkowąKampania pod hasłem „Kupuj, jak lubisz” buduje świadomość marki oraz zachęca nowych klientów do korzystania z szybkich zakupów w sklepach autonomicznych i tym samym uwalniania swojego czasu.
1 1 0 0 0 4.11.2022Kampania makaronu LubellaRusza kolejna odsłona kampanii makaronów jajecznych Lubella. Marka będzie widoczna m.in. w formie lokowania produktu w telewizji. Działania promocyjne wspierają również influencerzy.
0 1 0 0 0 4.11.2022Interbrand ogłasza ranking Best Global Brands 2022Na podium rankingu Interbrand znalazły się Apple, Microsoft oraz Amazon – tak samo, jak w ubiegłym roku. W tym roku jednak to Microsoft znalazł się na drugiej pozycji. Całkowita wartość marek z listy Top 100 osiągnęła 3 088 930 mln dol.
0 1 0 0 0 4.11.2022Grupa Walk z nową identyfikacją wizualnąPo dziesięciu latach od ostatniego rebrandingu grupa komunikacji marketingowej Walk zmienia identyfikację wizualną. Z logotypu Walk znika kroczący mężczyzna, a kolor zmienia się na bardziej intensywny.
0 9 0 0 0 4.11.2022Answear z akcją na Światowy Dzień Feminizmu 7 listopada7 listopada, w Światowy Dzień Feminizmu, Answear.lab inicjuje akcję #jestemfeminista. Jej celem jest odczarowanie, uznawanego w niektórych kręgach za pejoratywne, znaczenia słowa „feminizm”. Również pokazanie, że mężczyźni są sprzymierzeńcami kobiet w walce o równouprawnienie.
0 1 0 0 0 4.11.2022Nominacje do YouTube Works Awards 202223 listopada poznamy zwycięzców YouTube Works Awards 2022. Jury wybrało kampanie, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach. Prezentujemy pełną listę nominowanych.