- 1
- 2
Budweiser wydał miesięcznik muzyczny drukowany na opakowaniach piwa
Budweiser rozpoczął kolejną kampanię reklamową powiązaną ze wspieraniem artystów. W Kolumbii wydał magazyn muzyczny w formie zadrukowanych opakowań wielopaków piwa.
Magazyn o nazwie „BudMug” przygotowała agencja Wieden+Kennedy Sao Paulo we współpracy z hiszpańskojęzyczną edycją czasopisma muzycznego „Rolling Stone”. Treści mają promować młodych alternatywnych artystów.
Do sprzedaży trafiło 100 tys. wielopaków obejmujących 12 puszek piwa.
Akcję dla Anheuser-Bush, właściciela marki Budweiser, przygotowała agencja Wieden+Kennedy. To kolejna podobna akcja agencji w Ameryce Południowej. Niedawno w Brazylii Budweiser oferował kolekcjonerskie podstawki pod piwo, które włożone do odtwarzacza grały muzykę miejscowych raperów.
– Zawsze uwielbialiśmy drukowane magazyny muzyczne. Jeszcze niedawno były one głównym medium, w którym odkrywaliśmy nowych artystów. Skoro codziennie drukowanych jest tak dużo opakowań piwa, a Budweiser ma jedną z najszybszych rotacji na półkach, pomyśleliśmy: dlaczego nie pomóc branży wydawniczej? Tak narodził się „BudMag” – opisują Alexandre Giampaoli i Humberto Cunha, associate creative directors w agencji Wieden+Kennedy Sao Paulo.
- 2