Budweiser wydał miesięcznik muzyczny drukowany na opakowaniach piwa
  • 1
  • 2
11.05.2023

Budweiser wydał miesięcznik muzyczny drukowany na opakowaniach piwa

Budweiser rozpoczął kolejną kampanię reklamową powiązaną ze wspieraniem artystów. W Kolumbii wydał magazyn muzyczny w formie zadrukowanych opakowań wielopaków piwa.

Magazyn o nazwie „BudMug” przygotowała agencja Wieden+Kennedy Sao Paulo we współpracy z hiszpańskojęzyczną edycją czasopisma muzycznego „Rolling Stone”. Treści mają promować młodych alternatywnych artystów.

Do sprzedaży trafiło 100 tys. wielopaków obejmujących 12 puszek piwa.

Akcję dla Anheuser-Bush, właściciela marki Budweiser, przygotowała agencja Wieden+Kennedy. To kolejna podobna akcja agencji w Ameryce Południowej. Niedawno w Brazylii Budweiser oferował kolekcjonerskie podstawki pod piwo, które włożone do odtwarzacza grały muzykę miejscowych raperów.

– Zawsze uwielbialiśmy drukowane magazyny muzyczne. Jeszcze niedawno były one głównym medium, w którym odkrywaliśmy nowych artystów. Skoro codziennie drukowanych jest tak dużo opakowań piwa, a Budweiser ma jedną z najszybszych rotacji na półkach, pomyśleliśmy: dlaczego nie pomóc branży wydawniczej? Tak narodził się „BudMag” – opisują Alexandre Giampaoli i Humberto Cunha, associate creative directors w agencji Wieden+Kennedy Sao Paulo.

  • 2
Budweiser wydał miesięcznik muzyczny „BudMag” drukowany na opakowaniach piwa

Budweiser wydał miesięcznik muzyczny „BudMag” drukowany na opakowaniach piwa

Budweiser wydał miesięcznik muzyczny „BudMag” drukowany na opakowaniach piwa

11 maja 2023

10 maja 2023