0 1 0 0 0 9.11.2022Hebe rozstrzygnęła przetarg na obsługę digitalowąSieć drogerii Hebe (Jeronimo Martins) wybrała w przetargu Value Media (Group One). Agencja zajmie się całościowym wsparciem klienta w działaniach digital oraz strategią, planowaniem i zakupem mediów online.
0 2 0 0 0 9.11.2022Najsilniejsze marki w polskich mediach – badanie Top MarkaBadanie Top Marka wskazuje, że wojna w Ukrainie nie pozostaje bez wpływu na komunikację marek. Z drugiej strony to szansa na zbudowanie mocnych fundamentów i zgromadzenie wokół brandów lojalnych wobec nich osób.
1 2 0 0 0 9.11.2022Wizja przyszłości Polski w reklamie YesPierwsza para jednopłciowa, której ślubu udziela katolicki ksiądz. Najbardziej kobiecy rząd w historii zaprzysiężony. Polska najbezpieczniejszym krajem dla kobiet. W najnowszej kampanii marka Yes przedstawia swoją wizję przyszłości.
0 1 0 0 0 9.11.2022Konferencja Reklamuję Etycznie już na początku grudnia8 grudnia odbędzie się inauguracyjna konferencja Reklamuję Etycznie, organizowana przez Radę Reklamy. Poświęcona jest najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce.
0 1 0 0 0 9.11.2022Meta tworzy nowe narzędzia biznesowe na Facebooku i InstagramiePodczas Creator Week 2022 Meta ogłosiła nowe funkcje i narzędzia, które otworzą nowe możliwości zarabiania na Facebooku i Instagramie. Publikowanie cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich (NFT) na Instagramie jest już dostępne w większej liczbie krajów w całej Europie. Uruchomiono także nowe i ulepszone sposoby wspierania twórców na wszystkich platformach.
0 6 0 0 0 9.11.2022Wręczono nagrody w 23. edycji Effie Awards Poland8 listopada ogłoszono zwycięzców Effie za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe. Uczestnikom konkursu wręczono 37 brązowych, 19 srebrnych, 10 złotych statuetek oraz Grand Prix Effie 2022.
1 2 0 0 0 8.11.2022Rok jedzenia za darmo nagrodą w konkursie Pyszne.pl na TikTokuPyszne.pl organizuje na TikToku konkurs „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl”. Nagrodą główną jest rok jedzenia za darmo. Konkurs reklamują influencerzy.
0 2 0 0 0 8.11.2022Kampania reklamowa kultowej marki WD-40Amtra, dystrybutor i producent chemii samochodowej, rozpoczął kampanię „Zrób To! Wyzwanie od WD-40” promującą konkurs marki.
0 1 0 0 0 8.11.2022Meta planuje zwolnienie kilku tysięcy pracownikówKoncern Meta zwolni kilka tysięcy pracowników – dowiedział się nieoficjalnie „The Wall Street Journal”.
0 1 0 0 0 8.11.2022Lasy Państwowe nowym graczem w OOH – postawią 2 tys. billboardów„Gazeta Wyborcza” dotarła do dokumentów, z których wynika, że na terenach zarządzanych przez Lasy Państwowe ma stanąć 2 tys. billboardów.