1 2 0 0 0 16.08.2021Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał – Tymbark zaprasza do współtworzenia teledysku nowej wersji przebojuZ okazji swojego 85-lecia marka Tymbark (Maspex) przedstawiła nową wersję przeboju Skaldów. Fragmenty utworu wykonują po kolei: Sanah, Artur Rojek, Vito Bambino i Kwiat Jabłoni. Teledysk, w którym występują artyści, jest interaktywny. Po zrobieniu sobie zdjęcia również można się w nim pojawić.
2 3 0 0 0 16.08.2021Hodak i Kukon w nowej odsłonie Puma Talents10 sierpnia odbyła się premiera dwóch identycznych teledysków, które powstały w ramach lokalnej inicjatywy Puma Talents. Bohaterami tegorocznej edycji są raperzy Hodak i Kukon, którzy przygotowali dwa zupełnie różne utwory, połączone w jeden obrazek.
1 1 0 0 0 16.08.2021Prince Polo z nową kampanią reklamową „Po prostu doskonałe”W nowej kampanii marka Prince Polo zachęca do podążania za jej filozofią. Pokazuje że prostota może być źródłem piękna i wyrazem dobrego smaku.
0 1 0 0 0 13.08.2021P&G zwiększa wydatki reklamowe oraz inwestuje w „komunikowanie ponadprzeciętności”Gigant dóbr konsumenckich Procter & Gamble zwiększył wydatki na reklamy drugi rok z rzędu – wynika z raportu rocznego firmy. Wzrost sięgnął 12%, do poziomu 8,2 mld dol. w ciągu dwunastu miesięcy do czerwca 2021 r. W poprzednim roku wzrost wyniósł 7,3%. Firma wykorzystuje te nakłady, aby skupić się na podkreśleniu swojej ponadprzeciętności.
0 1 0 0 0 13.08.2021Miasto stołeczne Warszawa wybrało MullenLowe Group do stałej współpracyPrzetarg dotyczący działań promocyjnych dla miasta stołecznego Warszawy wygrała MullenLoweGroup (MullenLowe Warsaw i MediaHub). Umowa ma charakter stałej współpracy.
0 1 0 0 0 13.08.2021L’Oréal wkracza głębiej w kanały cyfroweGigant kosmetyczny L’Oréal zamierza wkroczyć głębiej w kanały cyfrowe. Bada wykorzystanie social commerce i gier online w celu dotarcia do nowych klientów za pośrednictwem różnych punktów styku.
0 2 0 0 0 12.08.2021Minimalny koszyk zakupowy w lipcu droższy o 5,99% w skali roku. Badanie ASM Sales Force AgencyRekordowy poziom inflacji zaczyna być widoczny w sieciach handlowych. Jak wynika z najnowszego badania i raportu „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency, w lipcu 2021 r. wartość koszyka minimalnego, czyli zestawu analizowanych produktów dostępnych w sieciach handlowych w najniższych cenach, wzrosła o 5,99%. Średnie ceny podstawowych produktów wzrosły o 2,25% wobec czerwca. E-grocery pozostaje najdroższym kanałem zakupów. Lidl wyprzedził w lipcu Auchan w rankingu najtańszych sieci handlowych.
1 1 0 0 0 12.08.2021Ruszyła globalna kampania reklamowa YouTube Shorts12 lipca Google wprowadził usługę YouTube Shorts na całym świecie. Teraz rusza także z kampanią promocyjną.
0 1 0 0 0 12.08.202115-lecie Trendów Google. Czego szukaliśmy w 2006 r.?Co się działo w 2006 r.? Co było popularne? Niektórzy przechodzili fazę emo albo nosili jeansy z obniżonym stanem. Jeszcze inni opłakiwali (tymczasową) degradację Plutona z pełnoprawnej planety na planetę karłowatą. Z okazji 15-lecia Trendów Google firma przyjrzała się trendom z przeszłości.
1 3 0 0 0 12.08.2021Ludzie – Perseidy. Skoczkowie Red Bulla latali nad Warszawą w podświetlonych kombinezonach11 sierpnia późnym wieczorem wingsuiterzy z Red Bull Skydive Team, czyli światowej sławy ekipa skoczków spadochronowych w specjalnych podświetlonych kombinezonach, przeleciała nad Warszawą z prędkością 200 km/h. Widowiskowa formacja przypominała zjawisko Perseidów, które w tym tygodniu doskonale widać na niebie.