0 3 0 0 1 7.05.2023Biedronka, KitKat i Lion w League Of LegendsBiedronka we współpracy z marką KitKat i Lion wchodzi w świat e-sportu. W ramach akcji promocyjnej marki organizują turniej „KitKat Cup” oparty na grze sieciowej League Of Legends.
1 1 0 0 0 7.05.2023Wystartowała druga edycja akcji Lotto „Wygrywamy zaczyna się od Wy” z Robertem LewandowskimRuszyła kampania promująca akcję Lotto „Wygrywamy zaczyna się od Wy”. Inicjatywa ma na celu modernizację i rozwój obiektów sportowych oraz kulturalnych w całej Polsce. Ambasadorem akcji po raz kolejny został Robert Lewandowski.
0 1 0 0 0 7.05.2023Heyah z kampanią OOH „Nielimitowane rozmowy do Ukrainy”Hasłem „Heyah, Ukraińcy!” telekom zwraca się do swoich ukraińskich klientów. Informuje o ofercie nielimitowanych rozmów do Ukrainy.
0 8 0 0 0 7.05.2023HalfPrice promuje klub rabatowy kampanią współtworzoną przez AIHalfPrice (Grupa CCC) w kampanii reklamowej wykorzystuje grafiki stworzone przez sztuczną inteligencję. Kampania prezentuje HalfPrice Club.
3 1 0 0 0 7.05.2023 Aktualizacja: 15:0018.05.2023Żywiec promuje nowe piwa i butelki zwrotneW spotach emitowanych od 1 maja Żywiec promuje bezalkoholowe piwa smakowe. Podkreśla również zalety butelek zwrotnych.
0 1 0 0 0 4.05.2023Czy sztuczna inteligencja zabierze marketingowcom pracę? Wyniki badania Evry1Wyniki badania dotyczącego wpływu rozwoju sztucznej inteligencji na pracę w działach marketingu, public relations i komunikacji pokazują, że AI nie jest modnym trendem sezonu. Nieodwołalnie zmienia zasady działania całej branży. Ankietowani najwięcej uwagi poświęcili temu, jaki jest wpływ AI na efektywność pracy, tworzenie treści, działania reklamowe, zachowania klientów oraz redukcję etatów.
0 1 0 0 0 29.04.2023IAB Polska publikuje „Casebook IAB Mixx Awards 2022”IAB Polska prezentuje case studies kampanii, które najlepiej wykorzystywały środowisko mediów cyfrowych w komunikacji marki w 2022 r. – „Casebook IAB Mixx Awards 2022”. Publikacja stanowi zbiór wszystkich kampanii nagrodzonych i wyróżnionych w konkursie Mixx 2022. Jest dostępna w wersjach: drukowanej, PDF, a także w postaci serwisu WWW.
0 2 0 0 0 29.04.2023To marketerzy są zaangażowani w realizację celów CSR/ESG – badanie UNICEF PolskaPonad dwie trzecie firm działa z kilkoma organizacjami sektora NGO. Blisko 44 proc. podjęło działania z minimum trzema takimi organizacjami. Jest duże pole do współpracy pomiędzy biznesem a NGO – wynika z badania UNICEF Polska.
0 6 0 0 0 29.04.2023Zwierzęta zajmują wyjątkowe miejsce w domach i sercach Polaków – badanie Havas Prosumer „W Królestwie Zwierząt”Pandemia, a tym samym większa ilość czasu spędzanego w domu była dodatkowym impulsem dla podjęcia opieki nad zwierzętami. W raporcie „W Królestwie Zwierząt” badacze Havas Intelligence przyjrzeli się relacjom między ludźmi a zwierzętami.
1 1 0 0 0 29.04.2023„Don’t stop me now” – T-Mobile reklamuje testowanie internetuKampania wyjaśnia, na jak wiele sposobów można sprawdzić internet mobilny od T-Mobile. Babcia i jej nastoletnia wnuczka testują połączenie w codziennych sytuacjach, np. podczas spaceru, relacji na żywo czy wirtualnej gry.