„PoCZEKOalnia” i mural w kampanii marki Milka - Marketing przy Kawie
„PoCZEKOalnia” i mural w nowej kampanii marki Milka
  • 1
  • 3
12.05.2023

„PoCZEKOalnia” i mural w nowej kampanii marki Milka

W ramach kampanii „Jeszcze więcej delikatności” Milka podjęła działania w przestrzeni publicznej. We Wrocławiu można obejrzeć mural oczyszczający powietrze, a w Warszawie na Dworcu Centralnym poczęstować się produktami Milki w „PoCZEKOalni”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 maja 2023

11 maja 2023