Pokolenie silver pomijane w reklamach TV - Marketing przy Kawie
Pokolenie silver pomijane w reklamach telewizyjnych – badanie Biura Reklamy TVP
Advertisement
  • 0
  • 5
10.05.2023

Pokolenie silver pomijane w reklamach telewizyjnych – badanie Biura Reklamy TVP

Przedstawiciele pokolenia silver występuje tylko w co dziesiątej reklamie telewizyjnej. W bloku reklamowym niezmiennie królują dorośli przed pięćdziesiątką. Tak wynika z nowej fali badania zawartości spotów przeprowadzonego przez Biuro Reklamy TVP.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56316 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Derrek

2 lata temu

Jestem z pokolenia silver i rzeczywiście zupełnie nie pasuję do tej dziadkowo-zdrowotnej (a raczej chorobowej) narracji. Teraz mam dużo czasu na aktywności sportowe, towarzyskie, kulturalne. Nie muszę zajmować się dziećmi, wnuków jeszcze nie mam. Czyli jestem totalnie anty-stereotypowy. Ale mam wielu takich samych jak ja znajomych. Czyli ktoś tutaj czegoś nie dostrzega.

10 maja 2023