3 1 0 0 1 17.02.2017Szef wszystkich szefów Aleo wydaje polecenia Wojciechowi Cejrowskiemu, Magdzie Gessler i Remiemu Gaillardowi (wideo)Wojciech Cejrowski zachwala zalety posiadania drobiu w warunkach domowych. Magdzie Gessler nie smakuje gulasz. Remi Gaillard zamawia lunch w przebraniu kangura. Dlaczego? Na to pytanie odpowiadają spoty Aleo.
0 3 0 0 0 17.02.2017Polskim YouTube rządzą Cyber Marian, DonGuralesko i Red Lipstick Monster – analiza PSMMZ każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności twórców filmów na YouTube. Który z nich ma największy potencjał reklamowy? Według analizy firmy Press-Service Monitoring Mediów na podium są: Cyber Marian, DonGuralesko i Red Lipstick Monster.
1 2 0 0 0 16.02.2017Tymbark promuje soki Vitamini jako wydobywające naturalne piękno (wideo)Aby wyglądać pięknie i zdrowo, wcale nie potrzeba wiele – przekonuje Tymbark. Marka tłumaczy, że samopoczucie można wspomagać w łatwy i naturalny sposób – sięgając po sok marchwiowo-owocowy Vitamini.
0 2 0 0 0 16.02.2017Odręczne rysunki Przemysława Truścińskiego w kampanii lodówek SamsungaMarka Samsung rozpoczęła kampanię promującą lodówki. Wykorzystano w niej rysunki, których autorem jest Przemysław Truściński (Trust).
1 7 0 0 0 16.02.2017Marka Lay’s przesłała uśmiech przez całą PolskęAktywacja marki Lay’s polegała na przekazaniu uśmiechu na odległość setek kilometrów przy użyciu specjalnych paczek chipsów. 24 stycznia w Zakopanem stanęła tajemnicza winda.
0 1 0 0 0 16.02.2017Marka Ultimo obsługiwana w mediach przez K2 MediaPrzetarg na przygotowanie strategii mediowej dla marki Ultimo wygrała agencja K2 Media. Do jej zadań należy zaplanowanie i realizacja działań mediowych w 2017 r. – w telewizji oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 16.02.2017Polski rynek opakowań będzie rósł dwukrotnie szybciej niż światowy – prognozuje Equity Advisors (infografika)Rynek producentów opakowań w Polsce jest wart 33,5 mld zł. W 2020 r. osiągnie jednak wartość 46 mld zł przy rokrocznym wzroście na poziomie około 6,8 proc. – wynika z raportu „Branża opakowań w Polsce 2010–2016 i prognozy 2017–2020”, przygotowanego przez Equity Advisors. Wyższe tempo wzrostu rynku opakowań będzie determinowane przede wszystkim rosnącymi wydatkami na konsumpcję, zmianą stylu życia oraz eksportem.
0 1 0 0 0 16.02.2017Agencja Fenomem z nową nazwą, pozycjonowaniem i identyfikacją wizualnąAgencja Fenomem po sześciu latach funkcjonowania na rynku przyjmuje nową nazwę – Feno. Zmienia też logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Chce podkreślić aktualne pozycjonowanie jako skutecznego partnera i przewodnika po internetowej rzeczywistości.
0 1 0 0 0 16.02.2017L’Oréal Paris wybrał agencję, która wprowadzi na polski rynek markę ColoristaPod koniec 2016 r. L’Oréal Paris Polska ogłosił przetarg na obsługę wprowadzenia na polski rynek marki Colorista oraz budowanie jej świadomości w ciągu całego roku. Wygrała go agencja Big Picture.
1 1 0 0 0 16.02.2017Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan u szamana Majewskiego w reklamie Plusa (wideo)Plus rozpoczął kampanię promującą ofertę „Ja+ perfekcyjny duet”. W reklamie pojawia się małżeństwo: Małgorzata Rozenek znana z programu „Perfekcyjna pani domu” oraz piłkarz Radosław Majdan. Oboje przybywają do szamana, czyli Szymona Majewskiego.