Marka Ultimo obsługiwana w mediach przez K2 Media
  • 0
  • 0
16.02.2017

Marka Ultimo obsługiwana w mediach przez K2 Media

Przetarg na przygotowanie strategii mediowej dla marki Ultimo wygrała agencja K2 Media. Do jej zadań należy zaplanowanie i realizacja działań mediowych w 2017 r. – w telewizji oraz w Internecie.

K2 Media zaplanuje i zakupi media do kampanii on- i offline wrocławskiej firmy zarządzającej wierzytelnościami. Start kampanii zaplanowany został na marzec. Działania od strony kreacji przygotowuje ADHD Warsaw.

W przeszłości firma Ultimo współpracowała z agencją interaktywną K2, działającą w obrębie tej samej Grupy, co K2 Media.

Reklama

16 lutego 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.02.2017

Polski rynek opakowań będzie rósł dwukrotnie szybciej niż światowy – prognozuje Equity Advisors (infografika)

Rynek producentów opakowań w Polsce jest wart 33,5 mld zł. W 2020 r. osiągnie jednak wartość 46 mld zł przy rokrocznym wzroście na poziomie około 6,8 proc. – wynika z raportu „Branża opakowań w Polsce 2010–2016 i prognozy 2017–2020”, przygotowanego przez Equity Advisors. Wyższe tempo wzrostu rynku opakowań będzie determinowane przede wszystkim rosnącymi wydatkami na konsumpcję, zmianą stylu życia oraz eksportem.

Reklama
Reklama