L’Oréal Paris wybrał agencję, która wprowadzi na polski rynek markę Colorista
  • 0
  • 1
16.02.2017

L’Oréal Paris wybrał agencję, która wprowadzi na polski rynek markę Colorista

Pod koniec 2016 r. L’Oréal Paris Polska ogłosił przetarg na obsługę wprowadzenia na polski rynek marki Colorista oraz budowanie jej świadomości w ciągu całego roku. Wygrała go agencja Big Picture.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 lutego 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.02.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Jak tworzyć przekaz kierowany do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja marki w nowym numerze „Marketera+”

John D. Rockefeller powiedział: „Umiejętność komunikowania się stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej niż za jakikolwiek inny”. Te słowa powinny stanowić dla marketerów naturalną motywację do ciągłego poszerzania wiedzy i umiejętności związanych z komunikacją z klientami.
(Informacja promocyjna)

15 lutego 2017