0 1 0 0 0 14.02.2017Radzimir Dębski i Wyborowa z projektem muzycznym „30/90” na podwójny jubileuszPo raz drugi marka wódki Wyborowa oraz kompozytor i producent muzyczny Radzimir Dębski nawiązali współpracę. W tym roku muzyk i brand obchodzą okrągłe urodziny – z tej okazji powstanie utwór, w którym wykonawcami będą konsumenci.
1 1 0 0 0 13.02.2017Piotr Fronczewski otwiera nowy rozdział w historii Dębowego – nowa odsłona branduRozpoczyna się kampania „Otwórz Dębowe”. Piotr Fronczewski zaprasza w niej do azylu, w którym dojrzali mężczyźni cieszą się chwilą spokoju, mogąc kontemplować czas spędzany w przestrzeniach klubu gentlemanów. Odświeżenie marki obejmuje m.in. zmianę nazwy i identyfikacji wizualnej.
1 1 0 0 0 13.02.2017Sizeer kontynuuje kampanię „Respect Your Shoes” z Brianem Scottem (wideo)Multibrandowa sieć sklepów Sizeer prezentuje kolejną odsłonę kampanii „Respect Your Shoes”. Rozpoczyna nią sezon wiosna-lato 2017. Działania promocyjne prowadzone są za pomocą spotów z postacią shoesnauty, w którego wciela się Brian Scott.
1 1 0 0 0 13.02.2017Ojcowie, którzy bawią się Barbie, w kampanii firmy Mattel (wideo)Firma Mattel w ramach kampanii „Możesz być, kim chcesz” przedstawiła spot „Tata bawi się Barbie”. Krótki film pokazuje, jak istotna jest rola ojca w życiu córki oraz jak wspólna zabawa pobudza wyobraźnię i zachęca dziewczynki do snucia marzeń oraz do wiary we własne możliwości. Przekłada się to na pewność siebie i sukcesy w dorosłym życiu.
1 1 0 0 0 13.02.2017Olga Borys i Wojciech Majchrzak w kampanii marki Aegon (wideo)Marka Aegon rozpoczęła kampanię, która ma wspierać jej nowe pozycjonowanie na rynku ubezpieczeniowym i budować świadomość w Polsce. Twarzami działań reklamowych zostali Olga Borys i Wojciech Majchrzak.
0 1 0 0 0 13.02.2017Ikea ogłasza przetarg na obsługę kreatywnąPod koniec lutego Ikea rozpocznie przetarg, do którego zaprosi czołowe agencje kreatywne. O jego etapach oraz dokładnym zakresie obsługi firma będzie informować na bieżąco.
0 1 0 0 0 13.02.2017Polacy naprawiają nowe samochody w autoryzowanych stacjach, starsze samodzielnie. Badanie Millward BrownPolscy kierowcy w samochodach najczęściej naprawiają hamulce. Dotyczy to co piątego pojazdu. Równie często wymieniane są żarówki (19 proc.) – wynika z badania „Autowybory Polaków”, zrealizowanego przez Millward Brown na zlecenie Exact Systems. Im młodszy samochód, tym większa skłonność właściciela do naprawy w autoryzowanych salonach. Najstarsze auta właściciele często naprawiają sami (38 proc.).
0 1 0 0 0 13.02.2017Pierwszy rok Netflixa w Polsce – analiza GemiusaW styczniu 2016 r. stronę internetową Netflixa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników Sieci (PC). Przez kolejnych 7 miesięcy zainteresowanie serwisem było jednak znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa zainteresowanych pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.
0 3 0 0 0 13.02.2017Walentynki – święto miłości czy zakupów? Badanie IRCenterTemat walentynek przewija się w polskim Internecie przez cały rok. Użytkownicy już od marca mają nadzieję, że przyszłoroczne święto wreszcie będą mogli spędzić z partnerem lub partnerką. Spędzenie walentynek z drugą połówką to jedno z postanowień noworocznych. Firma IRCenter sprawdziła, co ten dzień oznacza dla internautów – gdzie, z kim i w jaki sposób spędzą go użytkownicy mediów społecznościowych?
0 1 0 0 0 13.02.2017Facebook zapowiada zwiększenie przejrzystości dla reklamodawców10 lutego Facebook ogłosił zwiększenie przejrzystości dla reklamodawców oraz poszerzenie wyboru opcji zakupu reklam wideo na Facebooku, Instagramie i za pośrednictwem Audience Network.