0 3 0 0 0 2.03.2016Wrocław, Gdańsk i Poznań miastami wojewódzkimi o najlepszej reputacji – badanie Maison & PartnersWrocław, Gdańsk i Poznań, tuż za nimi Kraków i Warszawa – to piątka miast wojewódzkich cieszących się najlepszą reputacją wśród Polaków. Badanie reputacji przeprowadzone przez Maison & Partners przyniosło także odpowiedź na pytanie, które miasta najchętniej odwiedzano i polecano znajomym w 2015 r.
1 5 0 0 0 2.03.2016„Chcieć to móc” – przekonuje Zelmer (wideo)Marka Zelmer rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową „Chcieć to móc”. Zachęca konsumentów, by skupiali się na realizacji swoich marzeń i zaspokajaniu potrzeb. Aktywności reklamowe dotyczą kategorii odkurzaczy i sprzętów kuchennych.
0 1 0 0 0 1.03.2016Warc.com publikuje doroczny ranking agencji, firm i kampaniiMiędzynarodowy serwis Warc.com poświęcony komunikacji marketingowej, reklamie i ekonomii opublikował wyniki dorocznego raportu dotyczącego najlepszych firm, marek i kampanii marketingowych na świecie. W zestawieniu znalazły się również firmy z Polski.
0 2 0 0 0 1.03.2016Michał Winiarski ambasadorem marki LuksjaKapitan siatkarskiej drużyny mistrzów świata, Michał Winiarski, został ambasadorem nowej linii żeli pod prysznic Luksja Care Pro Men (PZ Cussons). „Świeżość w mistrzowskim wydaniu” to hasło kampanii promującej nowość produktową.
0 2 0 0 1 1.03.2016Zwrot towarów: polskie e-sklepy mniej elastyczne niż niemieckie i brytyjskie – badanie IdealoJaką politykę w zakresie zwrotów stosują polskie e-sklepy, a jaką sklepy zagraniczne? Ile spośród europejskich sklepów internetowych przejmuje koszty zwrotu towarów, a ile obarcza nimi konsumentów? Sprawdziła to porównywarka cen Idealo.pl.
1 1 0 0 0 1.03.2016„Rozgrzewamy polskie serca” – Fundacja PGNiG i szczypiorniści o żołnierzach wyklętych29 lutego uruchomiony został projekt Fundacji PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza – „Rozgrzewamy polskie serca”. Pod tym hasłem spółka PGNiG i Fundacja realizować będą programy podejmujące tematykę tożsamości, historii i patriotyzmu. W inauguracyjnym spocie wystąpili piłkarze ręczni oraz weterani partyzantki antykomunistycznej lat powojennych.
0 2 0 0 2 1.03.2016Hashtagi w 2015 r. – analiza IRCenterHashtagi odgrywają coraz większą rolę w komunikacji oraz autoprezentacji online. Mogą też zdradzić wiele informacji o użytkownikach poszczególnych platform. Najpopularniejszym hashtagom 2015 r. przyjrzał się IRCenter.
1 1 0 0 0 1.03.2016Delecta z nowym wizerunkiem i komunikacją „Prosto z serca” (wideo)Z początkiem marca Delecta (Bakalland) wystartowała z kampanią reklamową „Prosto z serca”. Działania zaplanowane na 6 tygodni w telewizji oraz Internecie promują markę z odświeżonym logo, nowym hasłem i zmienionymi opakowaniami produktów.
1 1 0 0 0 1.03.2016MasterCard i warszawskie restauracje zachęcają do spędzania chwil z najbliższymi (wideo)„Odłóż telefon i zacznij rozmawiać” – namawia MasterCard. Goście kilku warszawskich restauracji będą zachęcani do skorzystania z Capsule – urządzenia, które pozwoli oderwać się od kolejnych powiadomień w telefonie. Dzięki niemu będzie można oddać się przyjemności rozmowy i wspólnego posiłku, zdobywając przy tym nagrody. Marka promuje w ten sposób płatności mobilne.
1 1 0 0 0 29.02.2016Grześki z loterią „Dziecku odmówisz?” i kampanią reklamową (wideo)1 marca startuje loteria promocyjna marki Grześki (Colian), której towarzyszyć będzie kampania reklamowa. To kolejna odsłona aktywności pod hasłem: „Dziecku odmówisz?”.