Odręczne rysunki Przemysława Truścińskiego w kampanii lodówek Samsunga
  • 0
  • 0
16.02.2017

Odręczne rysunki Przemysława Truścińskiego w kampanii lodówek Samsunga

Marka Samsung rozpoczęła kampanię promującą lodówki. Wykorzystano w niej rysunki, których autorem jest Przemysław Truściński (Trust).

Kampania bazująca na tradycyjnej sztuce ilustracji prowadzona jest w prasie oraz Internecie. Na potrzeby wąsko targowanych działań powstała spójna linia wizualna.

Kampanię przygotowała agencja Cheil Poland. Samsunga reprezentowała Magdalena Sielawa.

  • Koncepcja: Mojca Tirš, Rafał Michałek-Czerepak
  • Digital art director: Remigiusz Rogala
  • Copywriting: Marta Pelska
  • Client service: Karolina Piwko, Mateusz Rutkowski
  • Strategia: Rafał Piasecki
  • 2
Reklama

16 lutego 2017

Reklama
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.02.2017

Polski rynek opakowań będzie rósł dwukrotnie szybciej niż światowy – prognozuje Equity Advisors (infografika)

Rynek producentów opakowań w Polsce jest wart 33,5 mld zł. W 2020 r. osiągnie jednak wartość 46 mld zł przy rokrocznym wzroście na poziomie około 6,8 proc. – wynika z raportu „Branża opakowań w Polsce 2010–2016 i prognozy 2017–2020”, przygotowanego przez Equity Advisors. Wyższe tempo wzrostu rynku opakowań będzie determinowane przede wszystkim rosnącymi wydatkami na konsumpcję, zmianą stylu życia oraz eksportem.

Reklama