Odręczne rysunki Przemysława Truścińskiego w kampanii lodówek Samsunga - Marketing przy Kawie
Odręczne rysunki Przemysława Truścińskiego w kampanii lodówek Samsunga
  • 0
  • 2
16.02.2017

Odręczne rysunki Przemysława Truścińskiego w kampanii lodówek Samsunga

Marka Samsung rozpoczęła kampanię promującą lodówki. Wykorzystano w niej rysunki, których autorem jest Przemysław Truściński (Trust).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55358 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 lutego 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.02.2017

Polski rynek opakowań będzie rósł dwukrotnie szybciej niż światowy – prognozuje Equity Advisors (infografika)

Rynek producentów opakowań w Polsce jest wart 33,5 mld zł. W 2020 r. osiągnie jednak wartość 46 mld zł przy rokrocznym wzroście na poziomie około 6,8 proc. – wynika z raportu „Branża opakowań w Polsce 2010–2016 i prognozy 2017–2020”, przygotowanego przez Equity Advisors. Wyższe tempo wzrostu rynku opakowań będzie determinowane przede wszystkim rosnącymi wydatkami na konsumpcję, zmianą stylu życia oraz eksportem.